N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg drakk to Litago med jordbær i går, en av de tingene fra barndommen jeg digger selv om jeg må ta laktasetilskudd pga. laktoseintoleranse. Rød Litago 💖💖💖💖💖 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg er intolerant mot både laktose og gluten, kan ikke spise f.eks. lasagne og div. pastaretter jeg elsker uten å måtte lage selv 😢 men jaja, det er ikke verdens undergang. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): Ja lita go å peanut butter ❤️ 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg drakk to Litago med jordbær i går, en av de tingene fra barndommen jeg digger selv om jeg må ta laktasetilskudd pga. laktoseintoleranse. Rød Litago 💖💖💖💖💖 N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg er intolerant mot både laktose og gluten, kan ikke spise f.eks. lasagne og div. pastaretter jeg elsker uten å måtte lage selv 😢 men jaja, det er ikke verdens undergang. Men du får klemmer fra Cassidy Tvillingene uansett.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Tusen takk, forumtvillingene våre får klemmer tilbake 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Har dere hatt fine drømmer eller har dere bare sovet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sitter å sette på deler en del er feil farge men riktig kommer svinge systemet støtt dempere @N-4K0 vet tar på brødet ditt blir smerter exe marsipan kake kan du ikke spise da 😵💫vet mye om gluten da Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ja, i tillegg er det ikke akkurat billig med glutenfritt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (14 minutter siden): Har dere hatt fine drømmer eller har dere bare sovet? Cassidy Tvillingene husker aldri drømmene våre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg har noen få drømmer jeg ikke har hatt på noen år, men som jeg fortsatt husker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene pleier helst å huske mareritt og ikke fine drømmer, når vi først husker drømmene våre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg kan ikke huske ett eneste mareritt jeg har hatt, men de få drømmene jeg husker vage detaljer fra har vært nøytrale eller fine til en viss grad, kanskje litt rare. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (37 minutter siden): THE KING 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (45 minutter siden): Jeg kan ikke huske ett eneste mareritt jeg har hatt, men de få drømmene jeg husker vage detaljer fra har vært nøytrale eller fine til en viss grad, kanskje litt rare. Cassidy Tvillingene var mye plaget av mareritt begge to da vi var barn og tenåringer, men det er nok helt sikkert på grunn av den tøffe oppveksten vår med mobbing og alkoholiserte og voldelige foreldre. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (1 time siden): THE KING FULLSTENDIG uenig men du skal selvsagt få like det du liker Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): FULLSTENDIG uenig men du skal selvsagt få like det du liker Elvis var den første artisten som Cassidy Tvillingene ble fans av da vi var 11 år. Og så ble vi fans av The Beatles da vi var 12 år. Og vi ble fans av Rolling Stones da vi var 13 år. Så de artistene og bandene som vi begynte å like i den alderen vil alltid ha en stor plass i hjertene våre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ja, dere om det Beatles er ikke SÅ ille, bare mer på den kjedelige siden for meg, men Penny Lane og Paperback Writer er greie låter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå