Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Da har nok det ikke vært fuktig. Det er bra. Nei må bare sjekke noen på Bygge bolig.no hadde sett irr i en sånn boks 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Snill fyr! Ja han brenner for dette 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke vitnemål fra vgs! Nei ikke ved praksiskandidat 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei må bare sjekke noen på Bygge bolig.no hadde sett irr i en sånn boks 😀 Det hender når det er fuktighet i lufta og det kommer kontakt med kobber. Kobber er utrolig bra når det kommer til forveksling av og lede ioner. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ikke ved praksiskandidat 😀 Så da kan du gå 4 års løpet. Trenger bare en bedrift som vil lære deg. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja han brenner for dette 😀 Liker slike folk. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så da kan du gå 4 års løpet. Trenger bare en bedrift som vil lære deg. Ja men det har jeg 😀 kameraten til min avdøde fetter jobber i dette firmaet 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Liker slike folk. Ja jeg også 😀 pappa drev mye med elektro lagde egne bokser med 9 volte batteri Oscilioscope er det her og reparerte tv og radioer 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det har jeg 😀 kameraten til min avdøde fetter jobber i dette firmaet 😀 Da må du gå 4 år og ta opp noen fag tror jeg. Men virker som du da skifter karriere? Ingen maskinfører lenger?🥺 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også 😀 pappa drev mye med elektro lagde egne bokser med 9 volte batteri Oscilioscope er det her og reparerte tv og radioer 😀 Kjekt å kunne gjøre ting selv! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Da må du gå 4 år og ta opp noen fag tror jeg. Men virker som du da skifter karriere? Ingen maskinfører lenger?🥺 Tror ikke du må det med praksiskandidat da er det kun elektro hva skal en med naturfag og gymnastikk for å koble brytere sikringer og div ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kjekt å kunne gjøre ting selv! Det er det 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Folk hadde fått sjokk om jeg hadde jobbet innenfor elektro! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august @Kassettspiller hva er dette ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Folk hadde fått sjokk om jeg hadde jobbet innenfor elektro! Ja du får prøve 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tror ikke du må det med praksiskandidat da er det kun elektro hva skal en med naturfag og gymnastikk for å koble brytere sikringer og div ? 😀 Mye er bortkastet (etter min mening), men det er politikere som har bestemt det. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Kassettspiller hva er dette ? Tuss!!!!!🧡 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja du får prøve 😀😀 Forstod du vitsen? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Forstod du vitsen? Ja gjorde det 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss!!!!!🧡 Ja 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå