Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det kan være det 😋 Ja, man må være veldig forsiktig med all slags maskiner. Skadene er ofte brutale! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Nei, det er et annet løp. Men det går under samme linje. https://www.vilbli.no/nb/no/strukturkart/v.el/opplaeringslopet-elektro-og-datateknologi?kurs=v.elele1----&side=p1 Det gjør det ja 😀 blir som privatist her da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, man må være veldig forsiktig med all slags maskiner. Skadene er ofte brutale! Ja de er det ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Her er det mye antikke ting @Kassettspiller 😋 I dag tror jeg lysbryterene skal være lavere ned fordi dem skal tilpasse alle. Liker elektro jeg, men kan ingenting. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør det ja 😀 blir som privatist her da 😀 Ja, men da får du fin oversikt over mulighetene og fag du trenger!💚 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, men da får du fin oversikt over mulighetene og fag du trenger!💚 Ja gjør jo det da 💚 snakket med en jeg kjenner nede på elektrofirmaet her nede man kunne gå som hjelpearbeider og etter 5 år kunne man ta fagbrevet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja gjør jo det da 💚 snakket med en jeg kjenner nede på elektrofirmaet her nede man kunne gå som hjelpearbeider og etter 5 år kunne man ta fagbrevet 😀 4 år vel? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): I dag tror jeg lysbryterene skal være lavere ned fordi dem skal tilpasse alle. Liker elektro jeg, men kan ingenting. Ledningene er sprøe visst nok ☹️ ja de skal nok være lengre ned men som sagt satt opp i 1978 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 4 år vel? Det er lærling det kravet tilfredstiller jeg ikke så da blir det praksiskandidat du jobber i 5 år så tar du fagbrevet tror det er paragraf 20 og eller 23/5 eller hva det heter 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja gjør jo det da 💚 snakket med en jeg kjenner nede på elektrofirmaet her nede man kunne gå som hjelpearbeider og etter 5 år kunne man ta fagbrevet 😀 https://opplaringnord.no/full-opplaering-i-bedrift-gir-ogsa-fagbrev/ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er lærling det kravet tilfredstiller jeg ikke så da blir det praksiskandidat du jobber i 5 år så tar du fagbrevet tror det er paragraf 20 og eller 23/5 eller hva det heter 😀 23/5 er vel for høyskole og universitet? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): I dag tror jeg lysbryterene skal være lavere ned fordi dem skal tilpasse alle. Liker elektro jeg, men kan ingenting. Skal ta strømmen en dag og sjekke boksen innvendig og se etter irr etter 46 år er ikke det feil 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er lærling det kravet tilfredstiller jeg ikke så da blir det praksiskandidat du jobber i 5 år så tar du fagbrevet tror det er paragraf 20 og eller 23/5 eller hva det heter 😀 Tror du kan bli lærling. https://www.nhobyggenaringen.no/vi-bygger-norge/hvordan/voksenlarling/ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Skal ta strømmen en dag og sjekke boksen innvendig og se etter irr etter 46 år er ikke det feil 😀 Strøm er utrolig fasinerende. 💚 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Skal ta strømmen en dag og sjekke boksen innvendig og se etter irr etter 46 år er ikke det feil 😀 Da har nok det ikke vært fuktig. Det er bra. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tror du kan bli lærling. https://www.nhobyggenaringen.no/vi-bygger-norge/hvordan/voksenlarling/ Har ikke vitnemål fra VGS så da utgår det men jeg tror det er denne ? I §20 i lov om voksenopplæring fra 1976 heter det at «fagprøve/svenneprøve kan avlegges utenom læreforhold. For førstegangsprøve må det dokumenteres minst 25 prosent lengre, allsidig praksis i faget enn den fastsatte læretid.» Denne bestemmelsen har spilt en viktig rolle i norsk arbeidsliv. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Strøm er utrolig fasinerende. 💚 Det er det og spesielt når du har en som er villig til å lære deg som begynte med dette i 1967 og holder på fremdeles var han som konstruerte samleskinnen i sin tid 😀💚 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): 23/5 er vel for høyskole og universitet? Ja er muligens det 💚 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Har ikke vitnemål fra VGS så da utgår det men jeg tror det er denne ? I §20 i lov om voksenopplæring fra 1976 heter det at «fagprøve/svenneprøve kan avlegges utenom læreforhold. For førstegangsprøve må det dokumenteres minst 25 prosent lengre, allsidig praksis i faget enn den fastsatte læretid.» Denne bestemmelsen har spilt en viktig rolle i norsk arbeidsliv. Du trenger ikke vitnemål fra vgs! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er det og spesielt når du har en som er villig til å lære deg som begynte med dette i 1967 og holder på fremdeles var han som konstruerte samleskinnen i sin tid 😀💚 Snill fyr! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå