Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja 😋😋😀😀 Skummelt😵 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja stemmer det 😋😋😻😻 Har du ikke fått sovet i natt? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (53 minutter siden): Har du ikke fått sovet i natt? Jo første gang på lenge 😋😋😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (54 minutter siden): Skummelt😵 Ja ☹️☹️ så skal få lagt inn Automater 😀 går fra 16 Skru til 10 Automater 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Jo første gang på lenge 😋😋😻😻 Ble Tuss sur da? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja ☹️☹️ så skal få lagt inn Automater 😀 går fra 16 Skru til 10 Automater 😀 Har du lov til det da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (22 minutter siden): Har du lov til det da? 🤔?🤔 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Ble Tuss sur da? Nei han lå og slikka meg i øyet 😀😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Har du lov til det da? Er en 84 år gammel Elektroingeniør som skal overvåke mens jeg skrur 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (10 minutter siden): 🤔?🤔 Trodde man måtte være autorisert elektriker for å kunne gjøre slikt lovlig? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (10 minutter siden): Nei han lå og slikka meg i øyet 😀😻😻 Deilig? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Deilig? Ja 😀 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Da er ny kursfortegnelse laget da 😀😀😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 😀 Tuss liker salt? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Er en 84 år gammel Elektroingeniør som skal overvåke mens jeg skrur 😀 Jo, men du skal vel strengt tatt ikke gjøre dette selv? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jo, men du skal vel strengt tatt ikke gjøre dette selv? Jo han skal se og rettlede meg og jeg skal skru 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tuss liker salt? Spiser i alle fall pomfri som er saltet så går ut fra det 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jo han skal se og rettlede meg og jeg skal skru 😀😀 Men er det ikke bedre at han gjør det da? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Spiser i alle fall pomfri som er saltet så går ut fra det 😻😻 Salt er godt da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men er det ikke bedre at han gjør det da? Nei han skal lære meg vurderer og utdanne meg til Elektriker en gang i tiden og da vil jeg ha så mye forgrunn kunnskap som mulig 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå