Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør det 😉 ja er jo det 😀 nei det forstår jeg 😀😀 Pizza er godt. Spesielt med pepperoni og ananas!🍍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sliter mye med kvalme når det kommer til matlukt og da sliter man ofte med matinntak. Heldigvis har jeg fått i meg mer det siste året! Cassidy Tvillingene forstår, men vi tenker at det er viktig at du finner den maten du klarer lukten av når du skal lage mat.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Pizza er godt. Spesielt med pepperoni og ananas!🍍 Nam Nam, Cassidy Tvillingene er helt enige det må være ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eller en elefant uten snabel.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, men vi tenker at det er viktig at du finner den maten du klarer lukten av når du skal lage mat.♥️♥️ 💚 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene er helt enige det må være ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eller en elefant uten snabel.😉😉 Søtt og salt er en bra kombinasjon! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Eyy, @Kassettspiller har endelig fått avatar på plass 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 💚 ♥️♥️ Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Søtt og salt er en bra kombinasjon! Cassidy Tvillingene har alltid likt komboen av søtt og salt.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august N-4K0 skrev (Akkurat nå): Eyy, @Kassettspiller har endelig fått avatar på plass Cassidy Tvillingene digger avataren hennes. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at den masken er ekkel.😱😱 Jeg vil ikke gå så langt som til å kalle den ekkel, jeg jeg skjønner hva dere mener, for selv om det ser ut som et katteansikt har maska på en måte et littegrann menneskelig preg, som gjør den litt smånifs. Så ja, jeg ser den. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august N-4K0 skrev (5 minutter siden): Eyy, @Kassettspiller har endelig fått avatar på plass Ja og nå skal jeg satse på 20+ innlegg i dag!💚 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg vil ikke gå så langt som til å kalle den ekkel, jeg jeg skjønner hva dere mener, for selv om det ser ut som et katteansikt har maska på en måte et littegrann menneskelig preg, som gjør den litt smånifs. Så ja, jeg ser den. Jeg synes alle ansiktsuttrykk ser litt skumle ut. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Pizza er godt. Spesielt med pepperoni og ananas!🍍 Enig 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk plutselig lyst på Cheeseburgere med Bacon og Ostebaconpølser fra Shellstasjonen nå.🧀🧀🍔🍔🥓🥓🧀🧀🌭🌭🥓🥓😋😋 Spiste Ostepølse med Bacon i stad 😀😀😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke gå så langt som til å kalle den ekkel, jeg jeg skjønner hva dere mener, for selv om det ser ut som et katteansikt har maska på en måte et littegrann menneskelig preg, som gjør den litt smånifs. Så ja, jeg ser den. Cassidy Tvillingene uttrykte oss kanskje litt feil med ekkel, men vi mente vel mer spooky.😱😱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Spiste Ostepølse med Bacon i stad 😀😀😋😋 Nam Nam,😋😋 Cassidy Tvillingene har lyst å løpe ned på Shell vi også, men det regner så jævlig her at vi holder oss inne.🤣🤣👍👍 Endret 27. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene uttrykte oss kanskje litt feil med ekkel, men vi mente vel mer spooky.😱😱 Skjønner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Jeg synes alle ansiktsuttrykk ser litt skumle ut. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august N-4K0 skrev (1 minutt siden): Skjønner Cassidy Tvillingene får alltid litt frysninger av sånne masker.🥶🥶😱😱 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Tror dere @Maskinfører sveiser nå? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tror dere @Maskinfører sveiser nå? Cassidy Tvillingene tror at han er sveisen til å sveise i en sveisende fart nå.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå