N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg kan gjøre det rimelig Thunderstruck i Minecraft, jeg har en trident/trefork med Channeling-enchantment som påkaller lynnedslag der treforken treffer når jeg kaster den i tordenvær Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene er ikke glade i tordenvær. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg syns tordenvær kan sette en fin stemning, men jeg foretrekker å ikke ha torden, sånn at det ikke er risiko for lyn som kan slå ned og evt. ødelegge ruteren. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene er livredde for torden, fordi vi har hatt noen skremmende opplevelser med lyn og torden fra da vi var barn.⛈️⛈️😱😱 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Det er selvsagt forståelig Jeg hadde en lignende opplevelse en gang, men det var fordi lynet slo ned i en transformator og strømmen gikk så det ble svart som natta. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene opplevde en gang da vi var 7 år gamle, og lekte sammen hjemme nedi kjelleren. At det lynet og tordnet så fælt at strømmen gikk og det ble svart, og vi fant ikke dørhåndtaket på døren oppe i trappen. og da ble vi livredde fordi vi aldri trodde at vi kom oss opp av kjelleren.😱😱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Husker lynet slo ned 3 meter fra meg HELP 😵💫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene tenker at det må ha vært skikkelig skummelt.😱😱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg hadde også en skikkelig skremmende opplevelse med lyn og torden som barn ⛈️⛈️⛈️⚡️⚡️⚡️ Skulle være med muttern på jobb, det var skikkelig uvær, høljregnet og lynte i ett sett like ved oss 😵💫 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar God morgen alle sammen 😃 håper dere får en superflott og avslappende søndag 🍀🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og kattene hans, håper det går litt bedre dag for dag 🍀😊😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene opplevde en gang da vi var 7 år gamle, og lekte sammen hjemme nedi kjelleren. At det lynet og tordnet så fælt at strømmen gikk og det ble svart, og vi fant ikke dørhåndtaket på døren oppe i trappen. og da ble vi livredde fordi vi aldri trodde at vi kom oss opp av kjelleren.😱😱 Det er selvfølgelig forståelig at sånne hendelser setter en skikkelig støkk i folk. Jeg var faktisk i kjelleren selv i tilfellet jeg nevnte, men var ikke alene, så selv om jeg ble skremt var det ikke SÅ ille Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (13 minutter siden): God søndag i denne tråden også Og da ønsker jeg deg god søndag i denne tråden også 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Topp dag dere ACDC å 42143 burn dip 😎men sola igjen her snøft dritt sol 😡 vær dag med den sterke solen rett i trynnenet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar (endret) driter i sola hører på ACDC 35:30 Stiff Upper Lip YEAH YEAH YEAH YEAH PÅ FULL GUFFE Endret 14. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Her snør det i dag, skal bli nedi -6 til -12 til uka. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Her snør det i dag, skal bli nedi -6 til -12 til uka. 05:20 Back In Black Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin søndag alle sammen.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin søndag alle sammen.🥰🥰 Ja lita go å peanut butter ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå