Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det tviler jeg ikke på 😋😋🥰🥰 Så du deler kakene? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så du deler kakene? Ja 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 🥰🥰 Kan jeg få alt? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, har ventet en uke på bilde! Ja det forstås 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august @Maskinfører og Fru Maskinfører spiser Pizza 😋🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Kan jeg få alt? Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det forstås 🥰🥰 Om jeg må vente en måned med å poste 20+ innlegg, så blir jeg litt irritert! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Om jeg må vente en måned med å poste 20+ innlegg, så blir jeg litt irritert! Ja det forstår jeg ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Maskinfører og Fru Maskinfører spiser Pizza 😋🥰 Det bilde kjenner jeg igjen!💚 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 🥰🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja den var det 🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣👍👍 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): De sa at @Maskinfører matet dem? Cassidy Tvillingene tenker at det var med kjeks han matet dem.🍪🍪🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det bilde kjenner jeg igjen!💚 🥰 Ja det er vakkert 🥰👍👍💚 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene tenker at det var med kjeks han matet dem.🍪🍪🤣🤣👍👍 Ja var det 🍪🍪👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene tenker at det var med kjeks han matet dem.🍪🍪🤣🤣👍👍 Man blir det man spiser, så det er derfor @Maskinfører og dem ble sprø! 😵 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Maskinfører og Fru Maskinfører spiser Pizza 😋🥰 Cassidy Tvillingene sier That`s Amore.😻😻🍕🍕 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja var det 🍪🍪👍👍 Det var det Cassidy Tvillingene også gjettet. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja var det 🍪🍪👍👍 Ja, det er utrolig fint og gir mye romantisk stemning! Håper dere får en slik kveld ganske snart!😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Man blir det man spiser, så det er derfor @Maskinfører og dem ble sprø! 😵 Ja Cassidy Tvillingene synes at det er helt sprøtt.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august @Maskinfører jobber ikke som maskinfører! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): @Maskinfører jobber ikke som maskinfører! Jo 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ja, det er utrolig fint og gir mye romantisk stemning! Håper dere får en slik kveld ganske snart!😉 Ja det er det ja jeg også 🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå