Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): På tide at dem kommer til tide sier jeg! Ja for Cassidy Tvillingene har hørt at de to er verre syvsovere enn oss.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Hver gang jeg slår tåa mi i kanten, så lurer jeg på hvordan folk klarer å gjennomgå en fødsel! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene har hørt at de to er verre syvsovere enn oss.🤣🤣👍👍 De spiser mye After Eight! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Beklager, måtte angripe Seljordsormen! Har bevis! 🐍🐍🔫🔫🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🐍🐍🔫🔫🤣🤣 Helt utslitt!🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): De spiser mye After Eight! Ja Cassidy Tvillingene har hørt at de kjører i seg flere pakker hver kveld.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Helt utslitt!🤣 Cassidy Tvillingene tenker at det var en knalltøff jobb.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Beklager, måtte angripe Seljordsormen! Har bevis! Ja det måtte du 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det måtte du 😋 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): 🤣🤣👍👍 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene lo godt av den der, vi synes at den var skikkelig artig.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det måtte du 😋 Ja, jeg måtte det. Tror du ikke på meg? 🥺 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, jeg måtte det. Tror du ikke på meg? 🥺 Cassidy Tvillingene tror på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror på deg.♥️♥️ Trofaste gode folk!😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Trofaste gode folk!😊 Cassidy Tvillingene tror at vi alle har våre Seljordormer eller Midgardsormer som vi må kjempe mot.🐍🐍🔫🔫👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at vi alle har våre Seljordormer eller Midgardsormer som vi må kjempe mot.🐍🐍🔫🔫👨🦰👩🦰👍👍 De sa at @Maskinfører matet dem? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Ja, jeg måtte det. Tror du ikke på meg? 🥺 Jo jeg tror det 😋😋 for ett vakkert profilbilde 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): De sa at @Maskinfører matet dem? Ja det tviler jeg ikke på 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene lo godt av den der, vi synes at den var skikkelig artig.🤣🤣👍👍 Ja den var det 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jo jeg tror det 😋😋 for ett vakkert profilbilde 🥰🥰 Ja, har ventet en uke på bilde! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå