Kassettspiller Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja han må det ❤️🌹💗😻😻 Tuss sov også under arbeidstiden..🤫😴 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Mig apparatet levde sitt eget liv ☹️☹️ Hvor ille ble det da? Pal Fungi skrev (2 minutter siden): @Maskinfører Hvor ble det av cappuccinokaka som du skulle lage til oss? Han ga den til meg. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene venter også på cappuccinokaken.☕☕🎂🎂😋😋 Synd😏 2 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene venter også på cappuccinokaken.☕☕🎂🎂😋😋 De spiste den uten å dele med oss 😧 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss sov også under arbeidstiden..🤫😴 Hvor ille ble det da? Han ga den til meg. Synd😏 Det ble ikke noe ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): @Maskinfører Hvor ble det av cappuccinokaka som du skulle lage til oss? Skulle jeg lage det ? 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): De spiste den uten å dele med oss 😧 Maskinfører sa jeg var hans favorittbruker. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Pal Fungi skrev (10 minutter siden): Har dere prøvd oreokjeks med peanøttsmør på? Det er godt det 😃 Veldig godt 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene er to meget erfarne kjeksknaskere.🍪🍪😋😋 Ja det er nok det 🍪🍪😋😋 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skulle jeg lage det ? 😋 Ja du meldte deg frivillig 😜 Og du skulle kjøpe marsipan og sjokolade. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det ble ikke noe ☹️ Pal Fungi skrev (1 minutt siden): De spiste den uten å dele med oss 😧 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tuss sov også under arbeidstiden..🤫😴 Hvor ille ble det da? Han ga den til meg. Synd😏 Da lager Cassidy Tvillingene cappuccinokake og da får alle dere smake.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Ja du meldte deg frivillig 😜 Og du skulle kjøpe marsipan og sjokolade. Ja får kjøpe det da 😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er nok det 🍪🍪😋😋 Cassidy Tvillingene er enige der.😋😋🍪🍪 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Da lager Cassidy Tvillingene cappuccinokake og da får alle dere smake.🥰🥰 Høres godt ut 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige der.😋😋🍪🍪 Det er bra 😋😋🍪🍪 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Da lager Cassidy Tvillingene cappuccinokake og da får alle dere smake.🥰🥰 Yay Endret 26. august av Pal Fungi 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Høres godt ut 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra 😋😋🍪🍪 😋😋🍪🍪 Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Yay Cassidy Tvillingene liker å dele med andre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 😋😋🍪🍪 Cassidy Tvillingene liker å dele med andre.🥰🥰 😋😋🍪🍪 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 😋😋🍪🍪 Cassidy Tvillingene liker å dele med andre.🥰🥰 Så snille dere er 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): 😋😋🍪🍪 Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Så snille dere er 😃 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene prøver så godt vi kan å være snille og greie.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene prøver så godt vi kan å være snille og greie.😊😊🥰🥰 😋😋🍪🍪 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Jeg tar med gulrotkake for alle! Hvem trakter kaffe? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå