Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Syns jeg hørte noen si hæ eller hva ? var jo ingen i denne hytta tok på dørhåndtaket er rart ingen lukket opp når jeg gjorde det min kjære avdøde far fortalte meg om denne hytta som elg jegerne brukte når han var ung :) du har også hørt det ja det er jo bra da at han ble med på å flytte leier,n :D han var utrolig snill alle i min familie har vært det min far het Frede og onkel har fortalt meg den historien da vi var hos presten ang minnetale pappa ble født 25 Mars 1945 og han skulle egentlig hete Fred men så ble det Frede i stedet :D ja da skal jeg ta med det disse alvene liker det samme som meg er jo fint tror du de godtar Gul Mixture 3 og REN 60 ? :D Går for det meste i Skogsfugl har ikke fått jaktet så mye ennå for har tatt meg av min far men blir vel Elgjakt til høsten kan jeg tenke meg rådyra er for søte :( 

God morgen/dag @Maskinfører😊😻😻🐶🥰Jeg sovnet sammen med valpen 🐶🥰 

Jada de blir nok glad for GulMix3 og Ren60 😃 Finn en fin stein eller et sted du syns er fint og magisk og legg en klype tobakk der, og en liten skvett med sprit, og så ber du om en god tur. Bør jo være i løpet av starten på turen din og ikke slutten 😉 En annen ting å passe på er å ikke legge igjen søppel i skogen, det liker de ikke. 

Faren din hadde også et fint navn syns jeg 😊 Lykke til på jakt og tur i skogen 🍀😊😻😻🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...