MR SPEED Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 GOOD jul hører på alle her … musikk skulle ikke høre musikk nå spilling fører til angst men jeg gir f i det nå fader OF rock and ROLL chuck berry❤️ nå carol 1 2 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 22 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Millennium-Blå @N-4K0 @Scarvo @Sviskepott @SVK2 @Delvis @Quakecry @trn100 Og Alle Dere Andre Her På Diskusjon.no. En Riktig God Jul.🎄🎄 God jul! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK2 skrev (Akkurat nå): God jul! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 MR SPEED skrev (5 minutter siden): GOOD jul hører på alle her … musikk skulle ikke høre musikk nå spilling fører til angst men jeg gir f i det nå fader OF rock and ROLL chuck berry❤️ nå carol Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra musikk.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): MR BASS MAN 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2023 Nå tar jeg ett halvt Cognac glass ett i venstreben for meg og ett i høyrebein for pappa som han pleide og si og produktet er Tronnes Napoleon god jul mamma og pappa nå er dere sammen og jeg savner dere så ❤️❤️🌹🌹🎄🎄 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Leo Moracchioli Er norsk å han spiller alle instrumentene selv å har eget lydstudio ❤️ leo 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Leo Moracchioli Er norsk å han spiller alle instrumentene selv å har eget lydstudio ❤️ leo Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Nå tar jeg ett halvt Cognac glass ett i venstreben for meg og ett i høyrebein for pappa som han pleide og si og produktet er Tronnes Napoleon god jul mamma og pappa nå er dere sammen og jeg savner dere så ❤️❤️🌹🌹🎄🎄 🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Hjemme igjen fra julebesøk. God jul alle 🎅 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Delvis skrev (5 minutter siden): Hjemme igjen fra julebesøk. God jul alle 🎅 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin julaften.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2023 Delvis skrev (5 minutter siden): Hjemme igjen fra julebesøk. God jul alle 🎅 Håper du har hatt en fin feiring 🎅 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Håper du har hatt en fin feiring 🎅 Det håper Cassidy Tvillingene også.🎄🎄 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.🎄🎄 Ja 🎄🎄 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja 🎄🎄 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Får ikke sove prøver igjen da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 MR SPEED skrev (44 minutter siden): Får ikke sove prøver igjen da Cassidy Tvillingene håper at du får sove nå, vår gode venn @MR SPEED😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå