Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har begge to slitt med sosialangst og depresjon siden vi var 14 år gamle, men vi har lært oss etter hvert å ikke prøve å bekymre oss så mye over fremtiden og litt andre forskjellige ting.:yes::yes:

Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁

Har "bare" Asperger og noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. :p

Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ja han må det :love: Ja kaffe :love:

Kaffe :love: Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁

Har "bare" Asperger og noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. :p

Kaffe :love: Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉

Cassidy Tvillingene har en god forumkompis her på Diskusjon som også har Asperger, han har også fortalt oss litt om sine vansker og problemer rundt det, han har pause fra forumet nå, men vi håper at han snart kommer tilbake her.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁

Har "bare" Asperger og ei noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. :p de

Kaffe :love: Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉

Nei skakke det :love:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en god forumkompis her på Diskusjon som også har Asperger, han har også fortalt oss litt om sine vansker og problemer rundt det, han har pause fra forumet nå, men vi håper at han snart kommer tilbake her.:yes::yes:

Ja, det er vanskelig å leve med det og det er jo 'usynlig', så jeg opplever stadig at folk sier jeg ikke har det.

Det hjelper ikke at det er lite  kunnskap om autisme hos jenter. :ermm:

Håper kompisen kommer tilbake snart. :D

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...