Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, selv om du kan si omvendt godmorgen til Cassidy Tvillingene siden vi har en sånn skakkjørt døgnrytme begge to.🤣🤣👍👍 Hva er god døgnrytme? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva er god døgnrytme? Cassidy Tvillingene har ikke fasiten der, har du??😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene merker at det er tekniske problemer på både KG, FF og DO. Alle tre forumene ser ut til å være nede, vi lurer på om det bare er pc-en vår som kødder seg. Eller om flere opplever det??🤔🤔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Er ung og dum, så er ikke helt sikker. Men skulle tro det er regelmessig søvn- og våkenhetssyklus som støtter fysisk og mental helse. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene merker at det er tekniske problemer på både KG, FF og DO. Alle tre forumene ser ut til å være nede, vi lurer på om det bare er pc-en vår som kødder seg. Eller om flere opplever det??🤔🤔 Har problemer med KG. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er ung og dum, så er ikke helt sikker. Men skulle tro det er regelmessig søvn- og våkenhetssyklus som støtter fysisk og mental helse. Cassidy Tvillingene er nok unge og dumme der vi også, siden vi tre er like gamle.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har problemer med KG. Ja Cassidy Tvillingene merker serverproblemer på både KG, FF og DO. Alle tre forumene er nede. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er nok unge og dumme der vi også, siden vi tre er like gamle.🤣🤣👍👍 Ja, jeg/vi er ung/e og dum/me, så plis ikke angrip meg/oss!🥹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene merker serverproblemer på både KG, FF og DO. Alle tre forumene er nede. Ja, er nok overbelastet siden det er fredag. 🥰 God helg til snille folk! Endret 23. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Nå merker Cassidy Tvillingene at KG, FF og DO er oppe og går igjen, men det hadde ikke gjort så mye om de tre forumene var nede en stund.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): CaTvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ finfredagskveld❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, jeg/vi er ung/e og dum/me, så plis ikke angrip meg/oss!🥹 Ja, er nok overbelastet siden det er fredagen. 🥰 God helg til snille folk! Cassidy Tvillingene er enige med deg, og vi ønsker deg også en god helg vår kule venninne @Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): finfredagskveld❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Tuss har en finfredagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Men har det mest med jobb å gjøre, med tanke på lysene? Lysene på siden bruker jeg når det er mørkt ute rampa brukes privat og på vei Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Tuss har en finfredagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja det har vi og dere 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Lysene på siden bruker jeg når det er mørkt ute rampa brukes privat og på vei Ser nesten ut som Halloweenlys 🎃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det har vi og dere 😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en finfredagskveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Ser nesten ut som Halloweenlys 🎃 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige med deg, og vi ønsker deg også en god helg vår kule venninne @Kassettspiller Blir det god mat nå? Maskinfører skrev (4 minutter siden): Lysene på siden bruker jeg når det er mørkt ute rampa brukes privat og på vei Hvilke farger er det lov å bruke? Det kan kanskje virke som et dumt spørsmål, men ifølge alle andre finnes det ingen dumme spørsmål. Synes du burde lakkere bilen rosa!💗 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det har vi og dere 😻😻❤️❤️ Mjau mjau mjau?? mjauuuu! Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Ser nesten ut som Halloweenlys 🎃 @Maskinfører prøver å skremme meg bort fra å låne Tuss. 👻 3 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): @Maskinfører prøver å skremme meg bort fra å låne Tuss. 👻 Ja da trengs det Halloweeneffekter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Blir det god mat nå? Hvilke farger er det lov å bruke? Det kan kanskje virke som et dumt spørsmål, men ifølge alle andre finnes det ingen dumme spørsmål. Synes du burde lakkere bilen rosa!💗 Mjau mjau mjau?? mjauuuu! @Maskinfører prøver å skremme meg bort fra å låne Tuss. 👻 Cassidy Tvillingene spiser alltid god mat vi.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå