Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke de andre her vil sette like stor pris på det 😜 hehe Det er min tråd og jeg som bestemmer post i vei til krampa tar deg 😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (35 minutter siden): Skal jeg legge ut masse kattebilder i DIN tråd? 😜 Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Kanskje ikke de andre her vil sette like stor pris på det 😜 hehe Cassidy Tvillingene har ingenting imot det, for vi elsker katter.😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Do og Tommy er soppel for meg 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 🥰 🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker godt å få kattebilder her inne.😻😻 2 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (11 minutter siden): Do og Tommy er soppel for meg 😋 Det er ikke snilt å si ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Det er ikke snilt å si ☹️ Nei det var ikke det og han har jeg skrudd masse på bilen til ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene ser at vi snart nærmer oss side 900 her inne om ikke så altfor lenge til.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt å få kattebilder her inne.😻😻 Ja vi også 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Trodde gammer,n skulle hjelpe meg og sette inn Automatsikringer ikke å blande Terje inni detta med tilknytningsskap og strømmåler utta for huset så regninga går fra 0 til 20 000,- ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også 😻😻 Cassidy Tvillingene tenker at her i tråden har vi plass til mye forskjellige ting og greier.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei det var ikke det og han har jeg skrudd masse på bilen til ☹️ Virker som en utakknemlig type.. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Virker som en utakknemlig type.. Ja han er det han plasserer bilene sine på andres eiendom til tross for at de sier nei ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at her i tråden har vi plass til mye forskjellige ting og greier.♥️♥️ Ja det har vi ❤️❤️ Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han er det han plasserer bilene sine på andres eiendom til tross for at de sier nei ☹️ Jeg liker ikke sånne som bare tar seg til rette på den måten ☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det har vi ❤️❤️ Ja og det synes Cassidy Tvillingene at er bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Jeg liker ikke sånne som bare tar seg til rette på den måten ☹️ Ikke jeg heller slår han meg så skal jeg tvangsklippe han så forsvinner hans ekstremisme han blåste seg opp og sa det han sa mens en bilkjøper var der han kjøpe ikke bilen 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller slår han meg så skal jeg tvangsklippe han så forsvinner hans ekstremisme han blåste seg opp og sa det han sa mens en bilkjøper var der han kjøpe ikke bilen 😀 Bil som skulle vært EU ok i januar og med kjøreforbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå