MR SPEED Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Pal Fungi skrev (1 time siden): Da har jeg satt i gang Kevin KOSTner til å støvsuge Robot støvsuger 👍😜 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (32 minutter siden): Robot støvsuger 👍😜 Riktig Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Kassettspiller skrev (5 timer siden): Føles ut som jeg kan høre lyden! Nå fikk jeg minner om Polarekspressen. Ja, fikk ønsket mitt oppfylt! Er @Maskinfører julenissen?🎅 Er forresten lei over at en kalender skal styre livet mitt, så GOD JUL ALLE SAMMEN!!❄️ Ja kanskje det 😀 🎅🎅 God jul ❄️❄️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (39 minutter siden): Ja kanskje det 😀 🎅🎅 God jul ❄️❄️ Hva får jeg i gave? Tuss? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Hva får jeg i gave? Tuss? Hva du får i gave kan ikke si det da 😋 hehe bilde av han ? 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hva du får i gave kan ikke si det da 😋 hehe bilde av han ? 😋 Jeg åpner pakkene litt før jul, slik at jeg kan få en liten anelse om hva som er inni. Plis🥺 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Jeg åpner pakkene litt før jul, slik at jeg kan få en liten anelse om hva som er inni. Plis🥺 Du gjør det ja hehe 😀 det er jo smart det da 😀 Okei da 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå vet jeg for første gang hva de Lego dele er til hvem Lego sett er super mario 64 settet da……. 8 pakker til meg vet ikke hva det er i de da…….. tipper det er Lego deler å er 2 Lego set som jeg venter på oxo……. får slutte bestille sånn bestilling som tar laaaaaang tid får gjøre som da kjøpte den bilen 5300.kr hos Lego kjøpte den på mandag fikk den neste dag da er den gule under Endret 22. august av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august I dag har jeg lagd saus/stuing med bladbete til middagen 😃 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (7 timer siden): ROCK AND ROLL ALL NITE SHOUT IT OUT LOUD Cassidy Tvillingene synes at KISS er knallbra.♥️♥️ MR SPEED skrev (9 timer siden): Er du dere glad i brus vann kaffe te skrive her da Har du dere et favoritt potet gull skrive her da vel lørdag er lov THE BEATLES Å ROLLING STONES TRÅD TI CC ❤️❤️☺️☺️ dere skrive litt der da er ikke farlig ser ikke blir skreve er jeg å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som skriver der dere kan vel bruke 1 minutt pr tråd vel plz 🥴☺️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ MR SPEED skrev (9 timer siden): Tog verden STØRSTE damp tog BIG BOY @Pal Fungi @Kassettspiller @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🚂🚂♥️♥️ Kassettspiller skrev (8 timer siden): Føles ut som jeg kan høre lyden! Nå fikk jeg minner om Polarekspressen. Ja, fikk ønsket mitt oppfylt! Er @Maskinfører julenissen?🎅 Er forresten lei over at en kalender skal styre livet mitt, så GOD JUL ALLE SAMMEN!!❄️ 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (3 timer siden): Det er bra 🥰 🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Pal Fungi skrev (1 time siden): I dag har jeg lagd saus/stuing med bladbete til middagen 😃 Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå vet jeg for første gang hva de Lego dele er til hvem Lego sett er super mario 64 settet da……. 8 pakker til meg vet ikke hva det er i de da…….. tipper det er Lego deler å er 2 Lego set som jeg venter på oxo……. får slutte bestille sånn bestilling som tar laaaaaang tid får gjøre som da kjøpte den bilen 5300.kr hos Lego kjøpte den på mandag fikk den neste dag da er den gule under Cassidy Tvillingene Digger Legobildene som du poster her inne Speedy.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Legobildene som du poster her inne Speedy.♥️♥️ Takk CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Takk CC Cassidy Tvillingene synes at du poster så mange kule Legobilder her inne.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Hei @Pal Fungi, velkommen til Diskusjon 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august N-4K0 skrev (6 minutter siden): Hei @Pal Fungi, velkommen til Diskusjon Cassidy Tvillingene har også ønsket både @Pal Fungi og @Kassettspiller velkommen her på Diskusjon, de er to hyggelige brukere og to hyggelige damer fra KG.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august N-4K0 skrev (1 time siden): Hei @Pal Fungi, velkommen til Diskusjon Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også ønsket både @Pal Fungi og @Kassettspiller velkommen her på Diskusjon, de er to hyggelige brukere og to hyggelige damer fra KG.😊😊 Tusen takk 😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Tusen takk 😊 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå