Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (17 minutter siden):

Hvor lang tid tar det?

Opplevde aldri at dem fjernet innlegg (selv om jeg garantert har avsporet flere ganger :whistle:) før jeg begynte å prate med @Maskinfører. Trenger ikke å ha noe med det å gjøre, men var rart å oppleve dette.

I dag fjernet KG et innlegg hadde postet uten varsel eller påminnelse.

En ting er å stenge tråder, men å slette innlegget mitt?

Skrev: Autisme er en utviklingsforstyrrelse som kan ha betydelig negativ innvirkning på mange aspekter av livet.

For de fleste er autisme en livslang funksjonshemning, og diagnosen forsvinner ikke. Det er nok derfor diagnosen kvalifiserer seg i noen land.

Derfor er det viktig å rette fokus mot økt kunnskap og forståelse for diagnosen, slik at man kan få den hjelpen man trenger. 

 

Skrev under tråden "I utlandet kan du velge aktiv dødshjelp om du har autisme", siden det kan ha noe å si. Men det er ikke ulovlig å skrive om dette.

Regelen er  at det ikke er lov å skrive om selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Dødhjelp faller ikke under dette nødvendigvis og den har vært aktiv før.

Rart.

Veldig rart 😲

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (30 minutter siden):

Er en Lego samler til de nye kommet ut av telling mange Lego sett jeg har ca 150 til 180 Lego sett 

kjøpte nå 3 lego sett ca 27000.kr da 🥴

 

IMG_9068.webp

IMG_8592.webp

IMG_8588.webp

Lego er gøy!

Ønsker selv å få tak i LEGO Blomster. 🌸:D

Maskinfører skrev (28 minutter siden):

Det er veldig rart ☹️☹️

 

Entern skrev (12 minutter siden):

Veldig rart 😲

Lagde en bruker på KG for å informere og hjelpe folk, men det virker som KG gikk imot meg på et tidspunkt. Rart, men det er ikke så mye jeg kan gjøre.:p

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Lego er gøy!

Ønsker selv å få tak i LEGO Blomster. 🌸:D

 

Lagde en bruker på KG for å informere og hjelpe folk, men det virker som KG gikk imot meg på et tidspunkt. Rart, men det er ikke så mye jeg kan gjøre.:p

Lego er kjempegøy 🥰

Ja KG er et merkelig og dysfunksjonelt sted 😵‍💫

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Husker da jeg pratet med @Maskinfører om utdanning og generell kunnskap på KG.

Vi hadde en artig samtale der vi var enige om mye. Selv om vi er så ulike og har helt andre interesser, må jeg si at Maskinfører er en av de brukerne jeg nå prater mest med og jeg synes det er utrolig hyggelig. :D

Du gir meg også mer håp når det kommer til min framtid angående jobb/utdanning. Takk! 🌸

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...