Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier oss helt enige.😊😊 Det er bra 🙂🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 🙂🙂 Cassidy Tvillingene håper at flere fra KG vil komme over til oss her.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at flere fra KG vil komme over til oss her.😊😊 Ja jeg også 🙂🙂 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Entern skrev (4 minutter siden): Håper du vil trives her 😊 Det vil jeg sikkert når jeg har fått gjort meg litt kjent her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi har chattetråden din og @Sviskepott sin chattetråd her på Diskusjon.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi har chattetråden din og @Sviskepott sin chattetråd her på Diskusjon.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Trur ikke millennium falcon 3d puzzel kommer før helg men millennium falcon 75295 bygger den å millennium falcon 75375 bygger den å men 75192 nei har den stor STOR JA Mål: 84 CM LANG x 56 CM BRED x 21 cm HØY Antall klosser: 7541 jeg har Lego som hobby 🖕😁🖕 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er to av de beste trådene her på Diskusjon.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Trur ikke millennium falcon 3d puzzel kommer før helg men millennium falcon 75295 bygger den å millennium falcon 75375 bygger den å men 75192 nei har den stor STOR JA Mål: 84 CM LANG x 56 CM BRED x 21 cm HØY Antall klosser: 7541 jeg har Lego som hobby 🖕😁🖕 Cassidy Tvillingene synes at den der er Episk Megakul.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er to av de beste trådene her på Diskusjon.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er to av de beste trådene her på Diskusjon.🥰🥰 Knekkebørre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Er en Lego samler til de nye kommet ut av telling mange Lego sett jeg har ca 150 til 180 Lego sett kjøpte nå 3 lego sett ca 27000.kr da 🥴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Knekkebørre Cassidy Tvillingene vet jo at KnekkeBørre er her, han heter @Onkel_ Stewart her på Diskusjon.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august (endret) Entern skrev (26 minutter siden): Det går ganske fort å få flere innlegg, det er bare en anti spam greie snart kan du poste så mye du vil Moderatorene på KG gjør sånt tullball hele tiden. Her er moderatorene seriøse og fjerner bare trolling og ekstreme poster Hvor lang tid tar det? Opplevde aldri at dem fjernet innlegg (selv om jeg garantert har avsporet flere ganger ) før jeg begynte å prate med @Maskinfører. Trenger ikke å ha noe med det å gjøre, men var rart å oppleve dette. I dag fjernet KG et innlegg hadde postet uten varsel eller påminnelse. En ting er å stenge tråder, men å slette innlegget mitt? Skrev: Autisme er en utviklingsforstyrrelse som kan ha betydelig negativ innvirkning på mange aspekter av livet. For de fleste er autisme en livslang funksjonshemning, og diagnosen forsvinner ikke. Det er nok derfor diagnosen kvalifiserer seg i noen land. Derfor er det viktig å rette fokus mot økt kunnskap og forståelse for diagnosen, slik at man kan få den hjelpen man trenger. Skrev under tråden "I utlandet kan du velge aktiv dødshjelp om du har autisme", siden det kan ha noe å si. Men det er ikke ulovlig å skrive om dette. Regelen er at det ikke er lov å skrive om selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Dødhjelp faller ikke under dette nødvendigvis og den har vært aktiv før. Rart. Endret 21. august av Kassettspiller 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvor lang tid tar det? Opplevde aldri at dem fjernet innlegg (selv om jeg garantert har avsporet flere ganger ) før jeg begynte å prate med @Maskinfører. Trenger ikke å ha noe med det å gjøre, men var rart å oppleve dette. I dag fjernet KG et innlegg hadde postet uten varsel eller påminnelse. En ting er å stenge tråder, men å slette innlegget mitt? Skrev: Autisme er en utviklingsforstyrrelse som kan ha betydelig negativ innvirkning på mange aspekter av livet. For de fleste er autisme en livslang funksjonshemning, og diagnosen forsvinner ikke. Det er nok derfor diagnosen kvalifiserer seg i noen land. Derfor er det viktig å rette fokus mot økt kunnskap og forståelse for diagnosen, slik at man kan få den hjelpen man trenger. Skrev under tråden "I utlandet kan du velge aktiv dødshjelp om du har autisme", siden det kan ha noe å si. Men det er ikke ulovlig å skrive om dette. Regelen er at det ikke er lov å skrive om selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Dødhjelp faller ikke under dette nødvendigvis og den har vært aktiv før. Rart. Det er veldig rart ☹️☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er en Lego samler til de nye kommet ut av telling mange Lego sett jeg har ca 150 til 180 Lego sett kjøpte nå 3 lego sett ca 27000.kr da 🥴 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 🥰🥰 Cassidy Tvillingene ser at det ikke går an å tagge Onkel_Stewart her inne mer. 1 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Da ble det en rett i koppen carbonara til nattmat her 😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå