Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
45 minutes ago, Entern said:

 

:) 

Veldig hyggelig å se deg :) 

Jeg trenger også å lære meg å lage skikkelig mat hjemme selv :blush:

Takk! Gøy å se deg igjen også! 

Jeg har jo matlagingsprosjektet mitt nettopp fordi jeg ikke klarer å lage mat selv. I tillegg til at jeg valgte matretter som hamburger, pizza og pannekaker for å spare penger ved å slippe å kjøpe det fra gatekjøkkenet. Så valgte jeg matretter jeg spiser ofte. Tenkte det var en grei strategi å prøve å lære å lage maten jeg spiser ofte. For da burde det være overkommelig å få mengdetrening. I tillegg til at gevinsten blir stor siden det er mat jeg faktisk spiser ofte. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (Akkurat nå):

Takk! Gøy å se deg igjen også! 

Jeg har jo matlagingsprosjektet mitt nettopp fordi jeg ikke klarer å lage mat selv. I tillegg til at jeg valgte matretter som hamburger, pizza og pannekaker for å spare penger ved å slippe å kjøpe det fra gatekjøkkenet. Så valgte jeg matretter jeg spiser ofte. Tenkte det var en grei strategi å prøve å lære å lage maten jeg spiser ofte. For da burde det være overkommelig å få mengdetrening. I tillegg til at gevinsten blir stor siden det er mat jeg faktisk spiser ofte. 

Cassidy Tvillingene har også slurvet med matlaging de to siste årene, det har helst blitt ferdigmat på oss.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (10 minutter siden):

Takk! Gøy å se deg igjen også! 

Jeg har jo matlagingsprosjektet mitt nettopp fordi jeg ikke klarer å lage mat selv. I tillegg til at jeg valgte matretter som hamburger, pizza og pannekaker for å spare penger ved å slippe å kjøpe det fra gatekjøkkenet. Så valgte jeg matretter jeg spiser ofte. Tenkte det var en grei strategi å prøve å lære å lage maten jeg spiser ofte. For da burde det være overkommelig å få mengdetrening. I tillegg til at gevinsten blir stor siden det er mat jeg faktisk spiser ofte. 

:) 

God idé :) 

Lenke til kommentar

Takk til @MR SPEED, @N-4K0 og @Entern.:D

Jeg så at jeg hadde blitt tagget på en annen side og det var hyggelig.

Siden jeg er ny bruker så kan jeg bare poste 20 innlegg per døgn, så jeg fikk ikke svart før nå. 

Kvinneguiden fjernet i dag et av innleggene mine uten varsel eller påminnelse, noe jeg synes er litt merkelig. Spesielt siden jeg ikke brøt noen regler. Håper dette forumet er mye bedre! :thumbs:

Forresten, jeg har savnet å plage @Maskinfører.:p

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Takk til @MR SPEED, @N-4K0 og @Entern.:D

Jeg så at jeg hadde blitt tagget på en annen side og det var hyggelig.

Siden jeg er ny bruker så kan jeg bare poste 20 innlegg per døgn, så jeg fikk ikke svart før nå. 

Kvinneguiden fjernet i dag et av innleggene mine uten varsel eller påminnelse, noe jeg synes er litt merkelig. Spesielt siden jeg ikke brøt noen regler. Håper dette forumet er mye bedre! :thumbs:

Forresten, jeg har savnet å plage @Maskinfører.:p

Ja snille moderatorer her da 🙂 hehe du skal plage meg ? 🙂😋

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja snille moderatorer her da 🙂 hehe du skal plage meg ? 🙂😋

Jeg kommer nok til å poste mindre siden kontoen min er begrenset, men bare vent en uke (eller en måned?) så skal jeg nok få plaget deg her i tråden! :thumbup:

Gleder meg til å kunne delta fullt ut på forumet. Må bare smøre meg med litt tålmodighet. :p

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 minutter siden):

Takk til @MR SPEED, @N-4K0 og @Entern.:D

Jeg så at jeg hadde blitt tagget på en annen side og det var hyggelig.

Siden jeg er ny bruker så kan jeg bare poste 20 innlegg per døgn, så jeg fikk ikke svart før nå. 

Kvinneguiden fjernet i dag et av innleggene mine uten varsel eller påminnelse, noe jeg synes er litt merkelig. Spesielt siden jeg ikke brøt noen regler. Håper dette forumet er mye bedre! :thumbs:

Forresten, jeg har savnet å plage @Maskinfører.:p

Det går ganske fort å få flere innlegg, det er bare en anti spam greie :) snart kan du poste så mye du vil :) 

Moderatorene på KG gjør sånt tullball hele tiden. Her er moderatorene seriøse og fjerner bare trolling og ekstreme poster :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Jeg kommer nok til å poste mindre siden kontoen min er begrenset, men bare vent en uke (eller en måned?) så skal jeg nok få plaget deg her i tråden! :thumbup:

Gleder meg til å kunne delta fullt ut på forumet. Må bare smøre meg med litt tålmodighet. :p

Gleder meg 👍 ja du må smøre deg med tålmodighet 😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Jeg kommer nok til å poste mindre siden kontoen min er begrenset, men bare vent en uke (eller en måned?) så skal jeg nok få plaget deg her i tråden! :thumbup:

Gleder meg til å kunne delta fullt ut på forumet. Må bare smøre meg med litt tålmodighet. :p

🥳🥳🥳🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...