SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 54 minutes ago, Maskinfører said: Ja disse pannekakene er vanskelige og lage 🙁 Jepp! Vanskelig! 47 minutes ago, Sviskepott said: Er det sånne "crepes" du mener? Har aldri laget dem selv, men det ser godt ut. Ja er crepes. Er ganske godt, men har aldri klart å lage det selv. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (12 minutter siden): Jepp! Vanskelig! Ja er crepes. Er ganske godt, men har aldri klart å lage det selv. Ja er det 🙁 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Har som prosjekt å prøve å lære meg noen retter selv. Slik jeg sparer penger og ikke bruker like mye på fastfood. Målene mine er å lære å lage pannekaker, lære å lage pizza og lære å steke hamburgerne like bra som gatekjøkkenet her jeg bor. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (4 timer siden): Er jo det som er morsomt ☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ SVK2 skrev (5 timer siden): Får håpe at han kun har tatt pause fordi han har bedre ting å gjøre. Det håper Cassidy Tvillingene også for vi savner han her i trådene nå.😊😊🥰🥰 N-4K0 skrev (3 timer siden): Velkommen til Diskusjon @Kassettspiller KG kunne sikkert vært et like bra forum som Diskusjon, hvis de sparka alle mods/admins og fikk nye som faktisk gadd å gjøre jobben sin! Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ MR SPEED skrev (7 timer siden): YEAH YEAH YEAH i like it noooooo i love it ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (24 minutter siden): Har som prosjekt å prøve å lære meg noen retter selv. Slik jeg sparer penger og ikke bruker like mye på fastfood. Målene mine er å lære å lage pannekaker, lære å lage pizza og lære å steke hamburgerne like bra som gatekjøkkenet her jeg bor. Cassidy Tvillingene liker den ideen, kanskje vi også skulle vurdere det i fremtiden.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (1 time siden): Har som prosjekt å prøve å lære meg noen retter selv. Slik jeg sparer penger og ikke bruker like mye på fastfood. Målene mine er å lære å lage pannekaker, lære å lage pizza og lære å steke hamburgerne like bra som gatekjøkkenet her jeg bor. Vet hva du mener 😅 lykke til 😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (17 timer siden): Takk, det virker som et mer seriøst forum. Velkommen! 😀 Ja diskusjon er mye mer seriøst 😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Sviskepott skrev (15 timer siden): Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐 Høres ut som samme opplegget de hadde mot meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Entern skrev (5 minutter siden): Høres ut som samme opplegget de hadde mot meg. Ja Cassidy Tvillingene synes også at det ligner på den samme heksejakten som de bedrev mot både deg og mot Embla. Entern skrev (9 minutter siden): Velkommen! 😀 Ja diskusjon er mye mer seriøst 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (12 minutter siden): Vet hva du mener 😅 lykke til 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det håper Cassidy Tvillingene også for vi savner han her i trådene nå.😊😊🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ ♥️♥️ Hvem tar pause ? 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (3 timer siden): Jepp! Vanskelig! Ja er crepes. Er ganske godt, men har aldri klart å lage det selv. Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Faen og jeg begynte og hikke av den snusen da 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hvem tar pause ? 😀😀 Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er brukeren @WeirdFace som har pause, han har ikke postet her siden før 17. mai.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er brukeren @WeirdFace som har pause, han har ikke postet her siden før 17. mai.😊😊 Åja 😀 håper han er ved god helse da 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Entern skrev (54 minutter siden): Velkommen! 😀 Ja diskusjon er mye mer seriøst 😊 Ja er troll her å husker det trollet var fra ITavisen det ble kastet ut herfra da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er brukeren @WeirdFace som har pause, han har ikke postet her siden før 17. mai.😊😊 Fant ut nå bestilte det STAR WARS 3D PUZZEL har blitt sendt men fra Sverige 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (18 minutter siden): Åja 😀 håper han er ved god helse da 😀 Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Fant ut nå bestilte det STAR WARS 3D PUZZEL har blitt sendt men fra Sverige 😢 OK, Cassidy Tvillingene forstår.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå