Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 time siden):

Det ble ikke jeg han har jaktet på  meg  jeg rapporterte en AB som mobbet meg for manglende skolegang fikk en melding om at brukere var utestengt samme 2 timer etter var jeg utestengt i 60 dager hadde 4 Advarselspoeng ene ble fjernet for en stund siden så har nå 4 dette er oppe og vedtatt jeg skal ha fire denne går ut i 2029 og de andre i 2027 

Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐

Cassidy Tvillingene er helt enige.:yes::yes:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (5 timer siden):

Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐

SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢

Maskinfører skrev (7 timer siden):

KG er best 😀😀

Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes uansett at det er en respektløs behandling du har fått av Mod på KG.:yes::yes:

Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da

Kassettspiller skrev (8 timer siden):

Tre forskjellige. Kan sende deg hvilke tråder om du sender meg en PM først.

Måtte ta med deg å 😊

Maskinfører skrev (7 timer siden):

Det ble ikke jeg han har jaktet på  meg  jeg rapporterte en AB som mobbet meg for manglende skolegang fikk en melding om at brukere var utestengt samme 2 timer etter var jeg utestengt i 60 dager hadde 4 Advarselspoeng ene ble fjernet for en stund siden så har nå 4 dette er oppe og vedtatt jeg skal ha fire denne går ut i 2029 og de andre i 2027 

 

 

 

 

 

 

 

Punktum slutt du 😊

SVK2 skrev (6 timer siden):

@WeirdFace Har du sluttet på forumet?

Er du fra KG du ??😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (23 minutter siden):

SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢

Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører

Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da

Måtte ta med deg å 😊

Punktum slutt du 😊

Er du fra KG du ??😊

Cassidy Tvillingene kan bekrefte at SVK2 er en av våre venner på KG.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 timer siden):

SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢

Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører

Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da

Måtte ta med deg å 😊

Punktum slutt du 😊

Er du fra KG du ??😊

KG er også ett bra Forum men han Rhodiola ødelegger det 🙁 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (9 timer siden):

Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐

Ja det var veldig trist 🙁 ja dette må de få gjort noe med hver advarsel og suspensjon  er fra Rhodiola personforfølgelse kaller jeg det tusen takk @Sviskepott ja jeg er koselig der inne og støtter opp om folk fikk til og med slettet min kommentar i sorg og savn 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...