Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Må bare vente i en måned. Profilbildet deres er beroligende, fordi vet at jeg garantert ikke får kjeft. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt noen par profilbilder her. Men vi valgte dette tilslutt.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt noen par profilbilder her. Men vi valgte dette tilslutt.😊😊 Profilbilde er viktig! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Profilbilde er viktig! Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i. Savner profilbildet @Maskinfører har på KG.😺 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Savner profilbildet @Maskinfører har på KG.😺 Cassidy Tvillingene vet at han hadde det bildet her også før han byttet til det som han har nå.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at han hadde det bildet her også før han byttet til det som han har nå.😊😊 Likte katten med refleksvest.😆 Var det ikke Frida? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Likte katten med refleksvest.😆 Var det ikke Frida? Jo det var Frida, Cassidy Tvillingene liker også godt det bildet.😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jo det var Frida, Cassidy Tvillingene liker også godt det bildet.😻😻 En gang blir det et bilde av kjære Tuss!😺 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Savner profilbildet @Maskinfører har på KG.😺 Velkommen til diskusjon @Kassettspiller 😀 ja har kameraten til pappa her dovendyret 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Bra, Cassidy Tvillingene har sendt PM til Pal Fungi og til Kassettspiller som du bad oss om, og vi har også sendt PM til Hoppe og til SVK om dette. Det er bra takk 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Velkommen til diskusjon @Kassettspiller 😀 ja har kameraten til pappa her dovendyret 😀 Fikk påminnelse/varsel av KG jeg også. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fikk påminnelse/varsel av KG jeg også. Fikk du ? 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fikk du ? 😋 Ja, ble heldigvis ikke utestengt. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, ble heldigvis ikke utestengt. Skal ringe egmont senere idag Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Skal ringe egmont senere idag Hva ble du utestengt for? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva ble du utestengt for? Nei husker ikke ren bagatell men jeg har mine mistanker 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Glad jeg ikke er blodgiver ellers måtte jeg kanskje reddet krapyler som jah 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei husker ikke ren bagatell men jeg har mine mistanker 😋 Flere av innleggene våre ble derfor fjernet av en moderator. Forresten, jeg kan ikke sende deg meldinger med mindre du starter samtalen på Diskusjon først. Jeg er ny bruker, så jeg mangler noen funksjoner. 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Glad jeg ikke er blodgiver ellers måtte jeg kanskje reddet krapyler som jah 😋 Ikke sikkert dere har lik blodtype da. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Flere av innleggene våre ble derfor fjernet av en moderator. Forresten, jeg kan ikke sende deg meldinger med mindre du starter samtalen på Diskusjon først. Jeg er ny bruker, så jeg mangler noen funksjoner. De ble slettet ja i hvem tråd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå