Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (1 time siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august @Maskinfører nei det er romskipet hans solo å chewbcca også kjent som Chewie i millennium falcon Millennium Falcon er et fiktivt romskip i Star Wars-filmene, styrt av smugleren Han Solo og hans wookiee styrmann Chewbacca. Skipet er med i alle de tre originale filmene, Star Wars Episode IV: Et nytt håp, Star Wars Episode V: Imperiet slår tilbake og Star Wars Episode VI: Jediridderen vender tilbake. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Maskinfører nei det er romskipet hans solo å chewbcca også kjent som Chewie i millennium falcon Millennium Falcon er et fiktivt romskip i Star Wars-filmene, styrt av smugleren Han Solo og hans wookiee styrmann Chewbacca. Skipet er med i alle de tre originale filmene, Star Wars Episode IV: Et nytt håp, Star Wars Episode V: Imperiet slår tilbake og Star Wars Episode VI: Jediridderen vender tilbake. Cassidy Tvillingene synes at den der er så kul vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er så kul vi.♥️♥️ Håper de ikke gjør mere skade de ødelagte noe i STAR WARS Disney da 😡 De gamle blir slettet å nye kommer inn filmer da https://insidethemagic.net/2024/08/star-wars-lego-star-wars-rebuild-the-galaxy-dr1/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Håper de ikke gjør mere skade de ødelagte noe i STAR WARS Disney da 😡 De gamle blir slettet å nye kommer inn filmer da https://insidethemagic.net/2024/08/star-wars-lego-star-wars-rebuild-the-galaxy-dr1/ MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er et fint bilde.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Siter å tenker se tråden Spoiler Ikke her der da —> Trykk her CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Siter å tenker se tråden Skjul innhold Ikke her der da —> Trykk her CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😜😜👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august MR SPEED skrev (10 timer siden): @Maskinfører nei det er romskipet hans solo å chewbcca også kjent som Chewie i millennium falcon Millennium Falcon er et fiktivt romskip i Star Wars-filmene, styrt av smugleren Han Solo og hans wookiee styrmann Chewbacca. Skipet er med i alle de tre originale filmene, Star Wars Episode IV: Et nytt håp, Star Wars Episode V: Imperiet slår tilbake og Star Wars Episode VI: Jediridderen vender tilbake. Åja det er den ja Star WARs er fin da spilte det på første XBOX som kom 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (14 timer siden): Er det Entreprise ? var fin Enterprise?? Nå begår du en voldsom brøler som blander sammen Star Wars og Star Trek, helligbrøde!!! 😲😡 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august N-4K0 skrev (2 timer siden): Enterprise?? Nå begår du en voldsom brøler som blander sammen Star Wars og Star Trek, helligbrøde!!! 😲😡 Neida kjenner best til Star Trek da det var det pappa så på hver søndag 😀 Star Trek og Battlestar Galactia Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Jeg har sett litt Star Trek, litt av et par av de gamle filmene, men det har aldri interessert meg like mye som Star Wars. Eneste filmen jeg har sett hele er den siste av de nye, Star Trek Beyond fra 2016 og den syns jeg var bra, men det blir jo litt annet enn de originale. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg har sett litt Star Trek, litt av et par av de gamle filmene, men det har aldri interessert meg like mye som Star Wars. Eneste filmen jeg har sett hele er den siste av de nye, Star Trek Beyond fra 2016 og den syns jeg var bra, men det blir jo litt annet enn de originale. Maskinfører skrev (1 time siden): Neida kjenner best til Star Trek da det var det pappa så på hver søndag 😀 Star Trek og Battlestar Galactia N-4K0 skrev (4 timer siden): Enterprise?? Nå begår du en voldsom brøler som blander sammen Star Wars og Star Trek, helligbrøde!!! 😲😡 Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Åja det er den ja Star WARs er fin da spilte det på første XBOX som kom Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Godonsdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Jeg og Tuss tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg og Tuss tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå