Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er koselig å kose seg 😃🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (36 minutter siden): Veldig rart, men jeg er trøtt nå, som om klokka var midnatt. 🥱 Sånn skjer innimellom 😅 jeg var sånn kl 13:30 i går 😅😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er fortsatt lysvåkne ennå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er fortsatt lysvåkne ennå. Tenkte det da 😎😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Tenkte det da 😎😎 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg er ikke akkurat lys våken, men ble litt mer våken av å ta en tur ut i regnet på butikk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene har også vært på butikken i dag, og vi har handlet til helgen i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene handler til helgen hver fredag vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene handler aldri på nettbutikker, vi liker best fysiske butikker. For der kan vi se varene før vi kjøper dem.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene handler aldri på nettbutikker, vi liker best fysiske butikker. For der kan vi se varene før vi kjøper dem.😊😊☺️☺️ Jeg liker også best fysiske butikker 🧡 (Men handler en del bøker og plater på nett fordi de ellers ikke er å oppdrive🤓) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (11 minutter siden): Jeg liker også best fysiske butikker 🧡 (Men handler en del bøker og plater på nett fordi de ellers ikke er å oppdrive🤓) Cassidy Tvillingene har alltid likt best fysiske butikker vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alltid likt best fysiske butikker vi.🥰🥰 Ja jeg og særlig platebutikker😊👍 (og tidligere bokbutikker men nå er det sjelden jeg får noe særlig stemning av bokbutikker dessverre 😞) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg og særlig platebutikker😊👍 (og tidligere bokbutikker men nå er det sjelden jeg får noe særlig stemning av bokbutikker dessverre 😞) Cassidy Tvillingene vet, det er bare en platebutikk i Bergen som vi liker å gå i. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Delvis skrev (1 minutt siden): God helg alle sammen 🙂 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Helg @Delvis🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå