Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er koselig å kose seg 😃🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Sviskepott skrev (36 minutter siden): Veldig rart, men jeg er trøtt nå, som om klokka var midnatt. 🥱 Sånn skjer innimellom 😅 jeg var sånn kl 13:30 i går 😅😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Cassidy Tvillingene er fortsatt lysvåkne ennå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er fortsatt lysvåkne ennå. Tenkte det da 😎😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Tenkte det da 😎😎 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg er ikke akkurat lys våken, men ble litt mer våken av å ta en tur ut i regnet på butikk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Cassidy Tvillingene har også vært på butikken i dag, og vi har handlet til helgen i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Cassidy Tvillingene handler til helgen hver fredag vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Cassidy Tvillingene handler aldri på nettbutikker, vi liker best fysiske butikker. For der kan vi se varene før vi kjøper dem.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene handler aldri på nettbutikker, vi liker best fysiske butikker. For der kan vi se varene før vi kjøper dem.😊😊☺️☺️ Jeg liker også best fysiske butikker 🧡 (Men handler en del bøker og plater på nett fordi de ellers ikke er å oppdrive🤓) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Entern skrev (11 minutter siden): Jeg liker også best fysiske butikker 🧡 (Men handler en del bøker og plater på nett fordi de ellers ikke er å oppdrive🤓) Cassidy Tvillingene har alltid likt best fysiske butikker vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alltid likt best fysiske butikker vi.🥰🥰 Ja jeg og særlig platebutikker😊👍 (og tidligere bokbutikker men nå er det sjelden jeg får noe særlig stemning av bokbutikker dessverre 😞) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg og særlig platebutikker😊👍 (og tidligere bokbutikker men nå er det sjelden jeg får noe særlig stemning av bokbutikker dessverre 😞) Cassidy Tvillingene vet, det er bare en platebutikk i Bergen som vi liker å gå i. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 God helg alle sammen 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar 2024 Del Skrevet 12. januar 2024 Delvis skrev (1 minutt siden): God helg alle sammen 🙂 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Helg @Delvis🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå