Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at det høres godt og koselig ut. Vi elsker taco.🌮🌮😋😋 Ja taco er godt 😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at sølvrever er flotte dyr.🥰🥰😊😊 Ja vi også 🥰🥰😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Rapporter Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja vi også 🥰🥰😊😊 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja taco er godt 😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🌮🌮😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🌮🌮😋😋 Ja det er bra 🌮🌮🌯🌯😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Rapporter Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er bra 🌮🌮🌯🌯😋😋 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å kose oss med god mat.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å kose oss med god mat.😊😊🥰🥰 Ja det er det 😊😊🥰🥰 selv foretrekker jeg lefser ikke skjell 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er det 😊😊🥰🥰 selv foretrekker jeg lefser ikke skjell 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker best tacoskjell, men vi synes at tacolefser er godt også.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Skjell gir egentlig best smak syns jeg, men jeg foretrekker tortillalefser for mindre søl 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (1 minutt siden): Skjell gir egentlig best smak syns jeg, men jeg foretrekker tortillalefser for mindre søl Cassidy Tvillingene synes at sølet er en del av sjarmen med tacospisingen vi.🌮🌮😋😋😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Greit nok, men det blir som å ikke gidde å rydde fordi "rot er sjarmerende" Jeg gidder ikke unødig søl, derfor lefse, eller så kan man jo spise ingrediensene fra skåler og biter av tacoskjell ved siden av 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (1 minutt siden): Greit nok, men det blir som å ikke gidde å rydde fordi "rot er sjarmerende" Jeg gidder ikke unødig søl, derfor lefse, eller så kan man jo spise ingrediensene fra skåler og biter av tacoskjell ved siden av Cassidy Tvillingene har alltid likt det tacosølet fra tacoskjell vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (3 minutter siden): Dere om det Jepp, Cassidy Tvillingene synes at det er koselig å vaske og rydde vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Cassidy Tvillingene skulle ønske at Diskusjon også hadde denne klemmeemojien her som KG har.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Send pm til en Admin eller en Mod som kan ta det videre og hør om det kan implementeres jeg vet ikke om KG bruker samme forumplattform eller om det har noe å si for hvilke emojier som er tilgjengelige, men dere kan jo prøve 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (Akkurat nå): Send pm til en Admin eller en Mod som kan ta det videre og hør om det kan implementeres jeg vet ikke om KG bruker samme forumplattform eller om det har noe å si for hvilke emojier som er tilgjengelige, men dere kan jo prøve Cassidy Tvillingene kan jo prøve. For Diskusjon.no. Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline eies jo alle fire av Egmont og så er alle fire forum på samme server så da kunne de også hatt samme emojier.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan jo prøve. For Diskusjon.no. Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline eies jo alle fire av Egmont og så er alle fire forum på samme server så da kunne de også hatt samme emojier.😊😊 Da høres det ut som de burde være på samme forumplattform, ergo skulle det være en smal sak (sier jeg som ikke aner noe som helst ) å få den med her. Hvordan er de øvrige emojiene på KG, er det de samme som her? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli N-4K0 skrev (Akkurat nå): Da høres det ut som de burde være på samme forumplattform, ergo skulle det være en smal sak (sier jeg som ikke aner noe som helst ) å få den med her. Hvordan er de øvrige emojiene på KG, er det de samme som her? Cassidy Tvillingene kan fortelle at de øvrige emojiene er de samme her som på KG men så har KG og Diskusjon forskjellige når det kommer til de gamle emojiene.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene liker best tacoskjell, men vi synes at tacolefser er godt også.😊😊🥰🥰 Ja lefsene er best 😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Rapporter Del Skrevet 20. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja lefsene er best 😊😊🥰🥰 Cassidy Tvillingene spiser lefsene men vi synes at shellene er best.😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå