Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok, men det blir som å ikke gidde å rydde fordi "rot er sjarmerende" :p 

Jeg gidder ikke unødig søl, derfor lefse, eller så kan man jo spise ingrediensene fra skåler og biter av tacoskjell ved siden av :p 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Send pm til en Admin eller en Mod som kan ta det videre og hør om det kan implementeres :) jeg vet ikke om KG bruker samme forumplattform eller om det har noe å si for hvilke emojier som er tilgjengelige, men dere kan jo prøve :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Send pm til en Admin eller en Mod som kan ta det videre og hør om det kan implementeres :) jeg vet ikke om KG bruker samme forumplattform eller om det har noe å si for hvilke emojier som er tilgjengelige, men dere kan jo prøve :) 

Cassidy Tvillingene kan jo prøve. For Diskusjon.no. Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline eies jo alle fire av Egmont og så er alle fire forum på samme server så da kunne de også hatt samme emojier.😊😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene kan jo prøve. For Diskusjon.no. Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline eies jo alle fire av Egmont og så er alle fire forum på samme server så da kunne de også hatt samme emojier.😊😊

Da høres det ut som de burde være på samme forumplattform, ergo skulle det være en smal sak (sier jeg som ikke aner noe som helst :p ) å få den med her.

Hvordan er de øvrige emojiene på KG, er det de samme som her?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Da høres det ut som de burde være på samme forumplattform, ergo skulle det være en smal sak (sier jeg som ikke aner noe som helst :p ) å få den med her.

Hvordan er de øvrige emojiene på KG, er det de samme som her?

Cassidy Tvillingene kan fortelle at de øvrige emojiene er de samme her som på KG men så har KG og Diskusjon forskjellige når det kommer til de gamle emojiene.😊😊

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...