Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja hurra 😀 😀 👍👍 👍 🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🚗🚗🚗🚗 😀👍 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Var så dårlig det førstehjelps settet i bilen så når bilen ble godkjent så kunne jeg godt investere i ett nytt ett 259,- på mitt lokale NAF-Senter 😀👍 Ja det er lurt 😀👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Entern skrev (44 minutter siden): 😀👍 Ja det er lurt 😀👍 Ja er det spessielt hvor mye jeg skader meg 😀👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Neste frist for godkjent EU-kontroll 28.07.2026 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Var så dårlig det førstehjelps settet i bilen så når bilen ble godkjent så kunne jeg godt investere i ett nytt ett 259,- på mitt lokale NAF-Senter 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (6 timer siden): God fredag 😊 God fredag 😊😊☺️☺️ Entern skrev (6 timer siden): Det tror jeg og 😊 god fredag 😊 Maskinfører skrev (5 timer siden): Vi ønsker dere godfredag også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 👍👍 Ønsker dere også Godfredagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 Ønsker dere også Godfredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sølvreven gikk rett i gjennom idag 😀😀👍👍❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sølvreven gikk rett i gjennom idag 😀😀👍👍❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at sølvrever er flotte dyr.🥰🥰😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at sølvrever er flotte dyr.🥰🥰😊😊 Ja de er det 🥰 🥰😊😊 Mitsu også ❤️❤️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja de er det 🥰 🥰😊😊 Mitsu også ❤️❤️👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Det er bra 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 👍👍 Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Bare Hyggelig og Tusen Takk, det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja er det spessielt hvor mye jeg skader meg 😀👍 Ja da et det viktig å ha godt førstehjelp utstyr tilgjengelig 😀👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ God fredagskveld 😊😊☺️☺️ Jeg og fattern har besøkt fetteren min og hans barn og barnebarn og fått taco 😊 og kost oss 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja er det spessielt hvor mye jeg skader meg 😀👍 Entern skrev (1 minutt siden): Ja da et det viktig å ha godt førstehjelp utstyr tilgjengelig 😀👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå