Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Entern skrev (1 minutt siden): Hei @Maskinfører og Tuss😊😻 håper dere har det finfint begge to 😊😻 Jeg må sove så ønsker alle sammen god natt 😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Entern skrev (5 timer siden): Hei @Maskinfører og Tuss😊😻 håper dere har det finfint begge to 😊😻 Jeg må sove så ønsker alle sammen god natt 😴😊 Hei @Entern Tuss og @Maskinfører har det bra og dere ? Håper dere har det bra på Vestlandet 😊 😊😻😻 God morgen 😊😊😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ sender tilbake 🥰 🥰 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (15 minutter siden): Hei @Entern Tuss og @Maskinfører har det bra og dere ? Håper dere har det bra på Vestlandet 😊 😊😻😻 God morgen 😊😊😻😻 Hei @Maskinfører og Tuss😊😻 Vi har det bra, akkurat stått opp 😊😊 håper dere og har det bra 😊😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli God fredag og hælj til alle, hjemmeværende som ferierende 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Hmm...jeg tror at ekte, varme hilsninger her er bedre enn ingen der ute i verden. God fredag alle sammen. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Sviskepott skrev (19 minutter siden): Hmm...jeg tror at ekte, varme hilsninger her er bedre enn ingen der ute i verden. God fredag alle sammen. N-4K0 skrev (37 minutter siden): God fredag og hælj til alle, hjemmeværende som ferierende Entern skrev (4 timer siden): Tusen takk😊😊☺️☺️ Entern skrev (4 timer siden): Hei @Maskinfører og Tuss😊😻 Vi har det bra, akkurat stått opp 😊😊 håper dere og har det bra 😊😻 Maskinfører skrev (4 timer siden): Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ sender tilbake 🥰 🥰 ❤️❤️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Hei @Entern Tuss og @Maskinfører har det bra og dere ? Håper dere har det bra på Vestlandet 😊 😊😻😻 God morgen 😊😊😻😻 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredag.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Sviskepott skrev (48 minutter siden): Hmm...jeg tror at ekte, varme hilsninger her er bedre enn ingen der ute i verden. God fredag alle sammen. Det tror jeg og 😊 god fredag 😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli N-4K0 skrev (1 time siden): God fredag og hælj til alle, hjemmeværende som ferierende God fredag 😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredag.♥️♥️ God fredag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredag.♥️♥️ Vi ønsker dere godfredag også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Entern skrev (6 timer siden): Hei @Maskinfører og Tuss😊😻 Vi har det bra, akkurat stått opp 😊😊 håper dere og har det bra 😊😻 Det er fint og høre @Entern har det bra vi også Tuss hilser 😊😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli 28 Minutter til det så skal Sølvreven til EU-Kontroll på NAF 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Ikke noe vits å stå der med nervene i klem når kontrollør begynner med sveisehakke på ramma 😳😳☹️☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli 15:19 Sølvreven gikk rett igjennom 😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Det er fint og høre @Entern har det bra vi også Tuss hilser 😊😊😻😻 Takk😊😻 så fint dere og har det bra 😊😻 hils tilbake til Tuss😊😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (51 minutter siden): 15:19 Sølvreven gikk rett igjennom 😀😀 Hurra 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Entern skrev (12 minutter siden): Hurra 😀😀😀 Ja hurra 😀 😀 👍👍 👍 🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🚗🚗🚗🚗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Entern skrev (14 minutter siden): Takk😊😻 så fint dere og har det bra 😊😻 hils tilbake til Tuss😊😻 Bare koselig 😊😻 ja veldig fint at alle har det bra 😀 😀 Ja det skal jeg gjøre 😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli (endret) Var så dårlig det førstehjelps settet i bilen så når bilen ble godkjent så kunne jeg godt investere i ett nytt ett 259,- på mitt lokale NAF-Senter 😀👍 Endret 19. juli av Maskinfører Som vanlig glemte Bilde 😋 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå