Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker meg en sjåfør, hjelpemannskap og en stor nok bobil som jeg kunne ha blitt kjørt rundt i landet med og hatt det fint som luksuspassasjer. :) De får ligge i telt om natta. Jeg skal bo i bilen alene. ❤️
7db819dd2b1ed2d7cb1c05ada6683266.png

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en god ide vi.🥰🥰

 

Entern skrev (5 minutter siden):

God onsdagskveld 😊😊☺️☺️

Ja tror dere hadde likt dere her 😊😊☺️☺️

Det tror Cassidy Tvillingene også.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en god ide vi.🥰🥰

 

Det tror Cassidy Tvillingene også.🥰🥰

Her er det veldig grønt og mye fin skog og fine fjell⛰️⛰️🌳🌳💚💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker veldig godt sånne landskap vi.😊😊🥰🥰

Jeg og, særlig når det er mye løvskog og eng og sånn🌳💚

Der jeg er fra er det mest granskog 🌲🌲🌲🌲🌲som også er fint men man blir litt lei🌲🌲🌲🌲🌲🌲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Jeg ønsker meg en sjåfør, hjelpemannskap og en stor nok bobil som jeg kunne ha blitt kjørt rundt i landet med og hatt det fint som luksuspassasjer. :) De får ligge i telt om natta. Jeg skal bo i bilen alene. ❤️
7db819dd2b1ed2d7cb1c05ada6683266.png

Den var flott :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

God ny dag til dere også. :) Ja, småpratetråder, helt uten forpliktelser, er avslappende og hyggelig å ha. Det er fullstendig fritt om en har et lite dagens tema som en vil snakke om, diskutere, eller bare nevne i forbifarten og undres over. Vi lever jo forskjellige liv og bor forskjellige steder, men egentlig er vi ganske like som mennesker. Liker å ha det bra, de små nære ting og et godt måltid når vi er sultne. En dusj, nye klær og en god seng etter hvert. Det gjør godt å vite at vi alle har det (håper jeg da) og har det ganske bra der vi holder til. Jeg har som vanlig tenkt på frokost en stund, men ikke fått rotet meg til det. Jeg er sulten, det sier magen min og jeg vil ha mat og kaffe. :) Det blir leverpostei av den danske typen i dag. Gode, saftige og velsmakende tomater, krydder og ei stripe majones. Det er godt det. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (5 timer siden):

God ny dag til dere også. :) Ja, småpratetråder, helt uten forpliktelser, er avslappende og hyggelig å ha. Det er fullstendig fritt om en har et lite dagens tema som en vil snakke om, diskutere, eller bare nevne i forbifarten og undres over. Vi lever jo forskjellige liv og bor forskjellige steder, men egentlig er vi ganske like som mennesker. Liker å ha det bra, de små nære ting og et godt måltid når vi er sultne. En dusj, nye klær og en god seng etter hvert. Det gjør godt å vite at vi alle har det (håper jeg da) og har det ganske bra der vi holder til. Jeg har som vanlig tenkt på frokost en stund, men ikke fått rotet meg til det. Jeg er sulten, det sier magen min og jeg vil ha mat og kaffe. :) Det blir leverpostei av den danske typen i dag. Gode, saftige og velsmakende tomater, krydder og ei stripe majones. Det er godt det. 

 

Entern skrev (5 timer siden):

God torsdagsmorgen alle sammen :) 

 

Maskinfører skrev (13 timer siden):

Den var flott :) 

 

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Ja det er det 🥰 🥰

 

Entern skrev (14 timer siden):

Er så koselig å ha pratetråder å småprate i 🥰

 

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Ja det må dere 😊😊🥰🥰

 

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Ja det er jeg også @Entern og @Sviskepott🥰🥰🥰🥰🥰🥰

 

Entern skrev (16 timer siden):

Er så glad for at @Maskinfører og @Sviskepott startet skikkelige pratetråder her🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

 

 

 

 

 

 

 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️

 

N-4K0 skrev (3 timer siden):

God torsdag Cia, fått fisk i dag? :) 

God torsdag alle tre 😊😊😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (10 timer siden):

God ny dag til dere også. :) Ja, småpratetråder, helt uten forpliktelser, er avslappende og hyggelig å ha. Det er fullstendig fritt om en har et lite dagens tema som en vil snakke om, diskutere, eller bare nevne i forbifarten og undres over. Vi lever jo forskjellige liv og bor forskjellige steder, men egentlig er vi ganske like som mennesker. Liker å ha det bra, de små nære ting og et godt måltid når vi er sultne. En dusj, nye klær og en god seng etter hvert. Det gjør godt å vite at vi alle har det (håper jeg da) og har det ganske bra der vi holder til. Jeg har som vanlig tenkt på frokost en stund, men ikke fått rotet meg til det. Jeg er sulten, det sier magen min og jeg vil ha mat og kaffe. :) Det blir leverpostei av den danske typen i dag. Gode, saftige og velsmakende tomater, krydder og ei stripe majones. Det er godt det. 

Godt sagt 😊👍

Jeg har vært og truffet tanter, søskenbarn, søskenbarns barn og faktisk søskenbarns barnebarn og nå skal jeg ta meg et par brødskiver med speilegg før jeg sover litt 🍳🍳😴😴

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (52 minutter siden):

Godt sagt 😊👍

Jeg har vært og truffet tanter, søskenbarn, søskenbarns barn og faktisk søskenbarns barnebarn og nå skal jeg ta meg et par brødskiver med speilegg før jeg sover litt 🍳🍳😴😴

Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut vi.😊😊🥰🥰

 

Entern skrev (54 minutter siden):

 

God torsdag alle tre 😊😊😊

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har det fint.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...