Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 🥰🥰 Takk😀👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (3 minutter siden): Blir nok det 😊😊☺️☺️ Sogn & Fjordane 😀 😀👍 Det stemmer 😊😊☺️☺️ Elgsteik er kjempegodt og det er elgkarbonader og elgburger og 😀👍 😀👍 Sogn og Fjordane trodde det var på Karmøy jeg vettu 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰🥰 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er også kjempegodt 😊😊👍👍 ☘️☘️🍀🍀💚💚 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sogn og Fjordane trodde det var på Karmøy jeg vettu 👍 Neida 😊👍 Er i en dal i fjellene i Sogn og Fjordane ⛰️⛰️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene har smakt både elgkjøtt, hjortekjøtt, rådyrkjøtt og reinkjøtt. Vi synes at det var godt alt sammen.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (2 minutter siden): Neida 😊👍 Er i en dal i fjellene i Sogn og Fjordane ⛰️⛰️ eneste jeg har hørt om der er Fjaler 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene har aldri vært i Sogn og Fjordane vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (1 time siden): Det er bra ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (13 timer siden): eneste jeg har hørt om der er Fjaler Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene har aldri vært i Sogn og Fjordane vi.😊😊 Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (4 minutter siden): Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 Ja skal visstnok være fint der slik 💚 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (54 minutter siden): Ja skal visstnok være fint der slik 💚 Det er det, det er nok fordi det regner mye og ikke er så mye folk der 🌳🌧️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (4 timer siden): Det er det, det er nok fordi det regner mye og ikke er så mye folk der 🌳🌧️ Ja er nok det 🌳🌧️🌧️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. Det tror jeg og 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli N-4K0 skrev (2 timer siden): God onsdag 🤗 God onsdag 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (1 time siden): God onsdag 😊 Entern skrev (1 time siden): Det tror jeg og Maskinfører skrev (1 time siden): Ja er nok det 🌳🌧️🌧️ N-4K0 skrev (3 timer siden): God onsdag 🤗 Sviskepott skrev (4 timer siden): Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Entern skrev (6 timer siden): Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 Da må Cassidy Tvillingene ta oss en tur dit en gang.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Da må Cassidy Tvillingene ta oss en tur dit en gang.😊😊🥰🥰 God onsdagskveld 😊😊☺️☺️ Ja tror dere hadde likt dere her 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli (endret) Jeg ønsker meg en sjåfør, hjelpemannskap og en stor nok bobil som jeg kunne ha blitt kjørt rundt i landet med og hatt det fint som luksuspassasjer. De får ligge i telt om natta. Jeg skal bo i bilen alene. ❤️ Endret 17. juli av Sviskepott 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå