Entern Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 🥰🥰 Takk😀👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (3 minutter siden): Blir nok det 😊😊☺️☺️ Sogn & Fjordane 😀 😀👍 Det stemmer 😊😊☺️☺️ Elgsteik er kjempegodt og det er elgkarbonader og elgburger og 😀👍 😀👍 Sogn og Fjordane trodde det var på Karmøy jeg vettu 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰🥰 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er også kjempegodt 😊😊👍👍 ☘️☘️🍀🍀💚💚 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sogn og Fjordane trodde det var på Karmøy jeg vettu 👍 Neida 😊👍 Er i en dal i fjellene i Sogn og Fjordane ⛰️⛰️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene har smakt både elgkjøtt, hjortekjøtt, rådyrkjøtt og reinkjøtt. Vi synes at det var godt alt sammen.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (2 minutter siden): Neida 😊👍 Er i en dal i fjellene i Sogn og Fjordane ⛰️⛰️ eneste jeg har hørt om der er Fjaler 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene har aldri vært i Sogn og Fjordane vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (1 time siden): Det er bra ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (13 timer siden): eneste jeg har hørt om der er Fjaler Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene har aldri vært i Sogn og Fjordane vi.😊😊 Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (4 minutter siden): Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 Ja skal visstnok være fint der slik 💚 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Maskinfører skrev (54 minutter siden): Ja skal visstnok være fint der slik 💚 Det er det, det er nok fordi det regner mye og ikke er så mye folk der 🌳🌧️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (4 timer siden): Det er det, det er nok fordi det regner mye og ikke er så mye folk der 🌳🌧️ Ja er nok det 🌳🌧️🌧️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. Det tror jeg og 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli N-4K0 skrev (2 timer siden): God onsdag 🤗 God onsdag 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Entern skrev (1 time siden): God onsdag 😊 Entern skrev (1 time siden): Det tror jeg og Maskinfører skrev (1 time siden): Ja er nok det 🌳🌧️🌧️ N-4K0 skrev (3 timer siden): God onsdag 🤗 Sviskepott skrev (4 timer siden): Vi har så veldig mye natur i dette landet og jeg vedder på at de aller fleste plassene er kjempefine om en liker natur. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Entern skrev (6 timer siden): Veldig fint område særlig Sunnfjord er veldig grønt og fint 💚 Da må Cassidy Tvillingene ta oss en tur dit en gang.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Da må Cassidy Tvillingene ta oss en tur dit en gang.😊😊🥰🥰 God onsdagskveld 😊😊☺️☺️ Ja tror dere hadde likt dere her 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli (endret) Jeg ønsker meg en sjåfør, hjelpemannskap og en stor nok bobil som jeg kunne ha blitt kjørt rundt i landet med og hatt det fint som luksuspassasjer. De får ligge i telt om natta. Jeg skal bo i bilen alene. ❤️ Endret 17. juli av Sviskepott 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå