Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, det er bedre i dag, tror jeg er i ferd med å bli frisk 🥳 Skal prøve å spise litt snart for er ikke kvalm lenger. Valpen har lekeraptus med ballen sin etter å ha gnagd på beinet sitt i en times tid, så her er det liv og morro 😂 Håper du og fattern din får en fin og koselig helg 🍀🐶🥰 Høres fint og koselig ut 😊 høres ut som om valpen har det helt toppers 🐶🧡 Tusen takk 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (12 minutter siden): GOOD fredag GOOD lørdag til alle her ❤️ Til deg og MR SPEED 😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Høres fint og koselig ut 😊 høres ut som om valpen har det helt toppers 🐶🧡 Tusen takk 😊 Ja, nå datt han plutselig sammen på gulvet og sover søtt 🤣🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, nå datt han plutselig sammen på gulvet og sover søtt 🤣🐶🥰 Lille bisken har hatt en aktiv dag🐶💤🧡 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg skulle ønske at jeg var en myk og trett liten valp som sovnet i gode omgivelser nå. Høres godt ut. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (6 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 MR SPEED skrev (8 timer siden): HEATSEEKER 🤪😜😝 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg skulle ønske at jeg var en myk og trett liten valp som sovnet i gode omgivelser nå. Høres godt ut. Ja det høres veldig godt ut Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin fredagskveld på Lillehammer @Entern😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin fredagskveld på Lillehammer @Entern😊😊☺️☺️ Tusen takk vi koser oss 😊😊☺️☺️👍👍det håper jeg dere også gjør😊😊☺️☺️🍀🍀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (44 minutter siden): Jeg har ikke nevnt det nei, han heter bare valpen her i offentligheten på forumet 😊 jeg har jo aspergers og er litt småparanoid nå det gjelder å bli gjenkjent ute av fremmede, at folk ser på meg osv. Vet ikke om du har de problemene selv? Kan sende deg på PM 🐶🥰 Ser ikke negativt om deg da positivt ser jeg på 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk vi koser oss 😊😊☺️☺️👍👍det håper jeg dere også gjør😊😊☺️☺️🍀🍀 Cassidy Tvillingene koser oss veldig mye i dag vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene koser oss veldig mye i dag vi.🥰🥰 Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Satt 5 min fra pc å mindstorm nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere på Lillehammer.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere på Lillehammer.🥰🥰 Takk😊😊☺️☺️nå ser vi på Mesternes Mester for fattern liker det programmet veldig godt 🤸♀️🤸🤸♂️🏋️♀️🏋️🏋️♂️🧘♀️🧘🧘♂️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Takk😊😊☺️☺️nå ser vi på Mesternes Mester for fattern liker det programmet veldig godt 🤸♀️🤸🤸♂️🏋️♀️🏋️🏋️♂️🧘♀️🧘🧘♂️ Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig koselig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss veldig mye i dag vi.🥰🥰 Det er koselig å kose seg 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig koselig ut.🥰🥰 Det er det 😀😀👍👍 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er koselig å kose seg 😃🐶🥰 Ja😆😊👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Veldig rart, men jeg er trøtt nå, som om klokka var midnatt. 🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det er det 😀😀👍👍 Ja😆😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå