Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (1 time siden): God tirsdag @Maskinfører og Tuss😊😻 God tirsdag @Entern Tuss hilser tilbake han er hjemme og jeg er borte men jeg kjenner han 😊😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (1 time siden): God tirsdag @Entern Tuss hilser tilbake han er hjemme og jeg er borte men jeg kjenner han 😊😻😻 Takk for hilsen fra Tuss du må hilse tilbake 😊😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (5 timer siden): God tirsdag Entern skrev (3 timer siden): God tirsdag @Maskinfører og Tuss😊😻 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene håper at dere har en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en godtirsdag.♥️♥️ Ja det har vi håper dere har en godtirsdag også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (1 time siden): Takk for hilsen fra Tuss du må hilse tilbake 😊😻 Bare koselig han hilser igjen 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en godtirsdag.♥️♥️ Tusen takk håper dere også har det bra 😊😊☺️☺️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Bare koselig han hilser igjen 😊😻😻 Tusen takk😊😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (27 minutter siden): Tusen takk håper dere også har det bra 😊😊☺️☺️ Tusen takk😊😻 Bare koselig 😀😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (15 minutter siden): Bare koselig 😀😻 Håper dere har en fin tirsdag 😊 jeg har det ganske bra, ganske komfortabel temperatur der jeg er 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (26 minutter siden): Håper dere har en fin tirsdag 😊 jeg har det ganske bra, ganske komfortabel temperatur der jeg er 😊 Ja men det er bra 😊 komfortabel temperatur her også ca 16 grader mye regn står det nede i hjørnet på skjermen her 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (1 time siden): Tusen takk håper dere også har det bra 😊😊☺️☺️ Tusen takk😊😻 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det har vi håper dere har en godtirsdag også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at dere har en finkveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja men det er bra 😊 komfortabel temperatur her også ca 16 grader mye regn står det nede i hjørnet på skjermen her 😊 Det høres bra ut 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at dere har en finkveld.♥️♥️ Det har jeg 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (12 minutter siden): Det høres bra ut 😊👍 Det har jeg 😊😊☺️☺️👍👍 Ja det er det 😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at dere har en finkveld.♥️♥️ Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (17 minutter siden): Det høres bra ut 😊👍 Det har jeg 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene har det bra og vi er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har det bra, og vi tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det bra og vi er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har det bra, og vi tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer vi tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene har det bra og vi er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har det bra, og vi tenker på dere.♥️♥️ Bra det er bra med dere 😊😊☺️☺️😊😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (Akkurat nå): Bra det er bra med dere 😊😊☺️☺️😊😻 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere på Lillehammer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere på Lillehammer.♥️♥️ Nå koser vi oss på Vestlandet 😊😊☺️☺️ vi er en tur i fatterns hjemtrakter og treffer slekt og sånn 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Entern skrev (Akkurat nå): Nå koser vi oss på Vestlandet 😊😊☺️☺️ vi er en tur i fatterns hjemtrakter og treffer slekt og sånn 😊😊☺️☺️ Å Cassidy Tvillingene forstår da er dere på våre kanter nå, Cassidy Tvillingene regner med at dere har samme været i Sogn og Fjordane som vi har i Bergen.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå