Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene la oss til å sove i ettermiddag.😊😊 Jeg pleier også å sove på ettermiddagen men i dag rakk jeg det ikke 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene merker at det er en bruker som ødelegger leken Siste ord fra bokstav-leken ved at vedkommende ikke bryr seg om regelen når vedkommende bruker poster der inne.☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Entern skrev (Akkurat nå): Jeg pleier også å sove på ettermiddagen men i dag rakk jeg det ikke 😅 Cassidy Tvillingene pleier alltid å slokne på ettermiddagen vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier alltid å slokne på ettermiddagen vi.🤣🤣👍👍 Jeg og, unntatt når jeg besøker fattern, da slokner jeg ofte på formiddagen 😆😆👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene merker at det er en bruker som ødelegger leken Siste ord fra bokstav-leken ved at vedkommende ikke bryr seg om regelen når vedkommende bruker poster der inne.☹️☹️ Så dumt ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Entern skrev (1 minutt siden): Så dumt ☹️ Cassidy Tvillingene vurderer å føre den brukeren der på listen vår over ignorerte brukere. Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og, unntatt når jeg besøker fattern, da slokner jeg ofte på formiddagen 😆😆👍👍 Det hender at Cassidy Tvillingene også slokner på formiddagen.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene vurderer å føre den brukeren der på listen vår over ignorerte brukere. Det hender at Cassidy Tvillingene også slokner på formiddagen.🤣🤣👍👍 Godt å sove når man vil 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Entern skrev (2 minutter siden): Godt å sove når man vil 😀😀👍👍 Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Sånn da er deler bestilt og sølvreven er klar for EU-Kontroll den 19.07.2024 3 deler er feilen resten for service Luftfilter ASHIKA 20-05-500 ID: 939412 1 x kr 101,- Motorfeste NTY ZPS-MS-082 ID: 1817544 1 x kr 248,- Bremselysbryter MEAT & DORIA 35117 ID: 1055103 1 x kr 161,- Spennarm, kilerem med ribber BTA E25006BTA ID: 394167 1 x kr 347,- Drivstoffilter MAXGEAR 26-0691 ID: 506815 1 x kr 113,- Tetningsring, tappeplugg for olje AJUSA 22008700 ID: 1343995 2 x kr 9,- Endeledd MERTZ M-S1384 ID: 1693693 1 x kr 181,- Hjullager BTA H15037BBTA ID: 979847 1 x kr 498,- 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 Det er bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sånn da er deler bestilt og sølvreven er klar for EU-Kontroll den 19.07.2024 3 deler er feilen resten for service Luftfilter ASHIKA 20-05-500 ID: 939412 1 x kr 101,- Motorfeste NTY ZPS-MS-082 ID: 1817544 1 x kr 248,- Bremselysbryter MEAT & DORIA 35117 ID: 1055103 1 x kr 161,- Spennarm, kilerem med ribber BTA E25006BTA ID: 394167 1 x kr 347,- Drivstoffilter MAXGEAR 26-0691 ID: 506815 1 x kr 113,- Tetningsring, tappeplugg for olje AJUSA 22008700 ID: 1343995 2 x kr 9,- Endeledd MERTZ M-S1384 ID: 1693693 1 x kr 181,- Hjullager BTA H15037BBTA ID: 979847 1 x kr 498,- 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Får stadig feilkode P1571 på Bremselysbryter selv og bryter virker så blir godt og få skiftet den sølvreven fortjener god behandling 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Spoiler 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Entern skrev (1 time siden): Godt å sove når man vil 😀😀👍👍 Ja 😀😀👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Maskinfører skrev (16 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Skjul innhold Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 😀😀👍👍 Enig 😀👍 Og nå skal jeg endelig snart sove ordentlig noen timer 😴🤗 Så da ønsker jeg god natt 🤗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Entern skrev (9 minutter siden): Enig 😀👍 Og nå skal jeg endelig snart sove ordentlig noen timer 😴🤗 Så da ønsker jeg god natt 🤗 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 God natt gode venner 😴😴😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå