MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (31 minutter siden): Håper det går bittelitt bedre med deg 🍀 De beste ønsker fra meg og valpen min til deg og kattene dine 😊😻😻🐶🥰 Er du bedre @Trippelure ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Er du bedre @Trippelure ❤️❤️ Bedre enn i dag morres da jeg bare satt på do, men det tar nok et par dager før jeg blir helt bra. Tusen takk for omtanken 🐶🥰 Håper du er helt bra fra magesjauen du hadde her om dagen! 🍀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Bedre enn i dag morres da jeg bare satt på do, men det tar nok et par dager før jeg blir helt bra. Tusen takk for omtanken 🐶🥰 Håper du er helt bra fra magesjauen du hadde her om dagen! 🍀 Nesten over må opp klokka hjelp 😵💫😝 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nesten over må opp klokka hjelp 😵💫😝 Det går nok bra 😊 ønsker deg masse lykke til!! 🍀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det går nok bra 😊 ønsker deg masse lykke til!! 🍀 Sorry ha ha 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det gjør det 🥹🥹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Håper det går bittelitt bedre med deg 🍀 De beste ønsker fra meg og valpen min til deg og kattene dine 😊😻😻🐶🥰 Nei det er det samme tusen takk kattene hilser tilbake til deg og valpen 😊🐶🐶😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei det er det samme tusen takk kattene hilser tilbake til deg og valpen 😊🐶🐶😻😻🥰🥰 Det er i det minste bra at du holder kontakt med oss her og at du ikke er helt alene uten noen å snakke med 🍀🥰 Tusen takk, da blir valpen glad 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (7 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender våre tanker til deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar WHO MAD WHO YEAH YEAH ACDC ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene Megadigger AC/DC.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (endret) R.I.P (ROCK IN PEACE) ACSDC ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 11. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene bare digger AC/DC.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 time siden): Det er i det minste bra at du holder kontakt med oss her og at du ikke er helt alene uten noen å snakke med 🍀🥰 Tusen takk, da blir valpen glad 🐶🥰 Ja der er jeg helt enig tusen takk for engasjement bra det at valpen blir glad vi liker glade valper ❤️😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er glade for at du kommer på besøk til oss her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar https://www.tv2.no/nyheter/dette-er-nakstad-sin-beskjed-til-deg-na/16367871/ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene ser at det har vært ivrig posting her i dag.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du kommer på besøk til oss her inne.🥰🥰 Ja jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå