Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det blir vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det blir vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni God tidlig mandag håper alle har det bra og at hunder og katter får all kosen de trenger 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): God tidlig mandag håper alle har det bra og at hunder og katter får all kosen de trenger 🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også får en finmandag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Eyyy, da har man fått resultatet fra den skriftlige eksamen for fagbrev i logistikk. Fikk bestått så nå skal det feires. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Takk i like måte Tuss hilser til dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Sånn da er delene fra Partsouq Levert med DHL klokken 17:15 presis men han kødden fra PostNord klarte ikke å leve OBD2 Kontakta mi (Begrunnelse postkassen var låst) så den må jeg vente til 1 Juli med (Det skal vi bli 2 om) Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ikke gi deg og tvi-tvi! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Sånn da har jeg vært og hente pakka mi på planet 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Det er pæreholderen til Tåkebaklyset på Sølvreven Delenummer 8337A017 mener den også passer til Pajero 😀 pære kommer bra BT 😀👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (15 minutter siden): Det er pæreholderen til Tåkebaklyset på Sølvreven Delenummer 8337A017 mener den også passer til Pajero 😀 pære kommer bra BT 😀👍 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Sånn da har jeg vært og hente pakka mi på planet 😀 Sviskepott skrev (2 timer siden): Ikke gi deg og tvi-tvi! Maskinfører skrev (2 timer siden): Sånn da er delene fra Partsouq Levert med DHL klokken 17:15 presis men han kødden fra PostNord klarte ikke å leve OBD2 Kontakta mi (Begrunnelse postkassen var låst) så den må jeg vente til 1 Juli med (Det skal vi bli 2 om) Maskinfører skrev (3 timer siden): Takk i like måte Tuss hilser til dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Yakamaru skrev (6 timer siden): Eyyy, da har man fått resultatet fra den skriftlige eksamen for fagbrev i logistikk. Fikk bestått så nå skal det feires. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ Godmandagskveld ❤️ ❤️ nei gir meg ikke @Sviskepott 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godmandagskveld ❤️ ❤️ nei gir meg ikke @Sviskepott 😀😀 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Artig det at en person her inne beskylde meg for å være Frper FrP har nok gjort for mange tabber til at jeg gadd og være med der sånn var i 2014 det nå er det Konservativt som gjelder 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå