Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld og en fin St. Hans.♥️♥️ Takk i like måte 🍀🍀☘️☘️😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (36 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern de 2 her bare 4 til 5 vaffels av vær da Det så godt ut 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (2 minutter siden): Det så godt ut 😀 Entern skrev (2 minutter siden): Takk i like måte 🍀🍀☘️☘️😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at du har en fin St. Hansaften.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin St. Hansaften.♥️♥️ Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg, spist god middag på kinarestaurant og nå koser jeg meg med tv 😊 Håper dere og koser dere 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg, spist god middag på kinarestaurant og nå koser jeg meg med tv 😊 Håper dere og koser dere 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss. Og vi er glade for å høre at du har kost deg med godkinamat i dag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern de 2 her bare 4 til 5 vaffels av vær da Gode dem 😊😊👍👍🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld og en fin St. Hans.♥️♥️ Ønsker dere også en godsøndag og fin ST Hans ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk og god St. Hans til deg og Tuss og 😊😻 Tusen takk Tuss hilser tilbake 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Ha en hyggelig st.hans du også herr @Maskinfører Skal det grilles, varmes opp noen pølser i vann, lages pizza eller noe helt annet? Takk i like måte @Sviskepott Blir biff Stroganoff produsert av Matbørsen og der ? 😊😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ønsker dere også en godsøndag og fin ST Hans ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Maskinfører skrev (16 minutter siden): Tusen takk Tuss hilser tilbake 😊😻😻 Så koselig😻😻😻håper du og Tuss koser dere😊😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss. Og vi er glade for å høre at du har kost deg med godkinamat i dag.♥️♥️ Takk😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ Spiste en rett jeg aldri har prøvd før, som en slags kinesisk variant av flesk/bacon 😍😍😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (4 minutter siden): Takk😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ Spiste en rett jeg aldri har prøvd før, som en slags kinesisk variant av flesk/bacon 😍😍😍 Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempegodt ut vi.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempegodt ut vi.😋😋🥰🥰 Det var det 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ kjempegod mat og ikke spesielt dyrt heller 😊😊☺️☺️ så dit vil jeg gå mer 😀 aldri vært der før 😀 de hadde mye ekte kinesisk mat 😀 (til og med frosk 🐸 venter litt med å prøve det tror jeg 😅) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja dere er så snille 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (3 minutter siden): Det var det 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ kjempegod mat og ikke spesielt dyrt heller 😊😊☺️☺️ så dit vil jeg gå mer 😀 aldri vært der før 😀 de hadde mye ekte kinesisk mat 😀 (til og med frosk 🐸 venter litt med å prøve det tror jeg 😅) Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, og ja vi tror også vi står over frosk.😉😉🥰🥰 Entern skrev (3 minutter siden): Ja dere er så snille 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, og ja vi tror også vi står over frosk.😉😉🥰🥰 ♥️♥️ Ja jeg er veldig glad i kinesisk mat og synes kinarestauranter er hyggelige steder å spise 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg er veldig glad i kinesisk mat og synes kinarestauranter er hyggelige steder å spise 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker også veldig godt kinesiskmat.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå