Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Tusen Takk, det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni God søndag alle sammen 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (4 timer siden): God søndag alle sammen 😊😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Tusen Takk, det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (6 timer siden): God søndag alle sammen 😊😊😊 God søndag @Entern 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Vi fikk ny ruter tilsendt for noen uker siden pga. problemer med nettilgang, det har funket fint til nå, men i dag morges var nettet borte i 5-6 timer. Så nå kokte det over for modern* og det nåværende, trøblete abonnementet blir avbrutt i pågående bindingsår og det blir Telenor igjen fom. lørdag. * Spoiler (bestemor eide huset som har blitt overdratt til mamma, jeg bor i kjelleren) Det blir godt å komme tilbake til Telenor, vi har hatt mer tilkoblingsproblemer siden februar enn jeg kan huske å ha hatt mens jeg selv var kunde hos Telenor fra 2010-2018 og vi har hatt her med Telenor mens jeg har bodd her siden 2018. Telenor koster mer, men det er jaggu verdt det sammenlignet med de siste månedene Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Nettilgang må en ha syns jeg, ellers blir det som å ikke få oksygen; en trenger det også for å ha en godt liv. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ Maskinfører skrev (36 minutter siden): God søndag @Entern 😊😊😊 Håper dere og har en fin søndag 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (17 minutter siden): Nettilgang må en ha syns jeg, ellers blir det som å ikke få oksygen; en trenger det også for å ha en godt liv. Enig👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Jeg ser at Entern har tatt på seg nyvasket sortgult antrekk i anledning st.hans. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (5 minutter siden): Håper dere og har en fin søndag 😊😊😊 Takk i like måte håper du/dere har en fin Søndag og ST hans også også 😊😊😊👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte håper du/dere har en fin Søndag og ST hans også også 😊😊😊👍👍👍 Tusen takk og god St. Hans til deg og Tuss og 😊😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg ser at Entern har tatt på seg nyvasket sortgult antrekk i anledning st.hans. Det stemmer 😀👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ha en hyggelig st.hans du også herr @Maskinfører Skal det grilles, varmes opp noen pølser i vann, lages pizza eller noe helt annet? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Ha en hyggelig st.hans du også herr @Maskinfører Skal det grilles, varmes opp noen pølser i vann, lages pizza eller noe helt annet? Entern skrev (3 timer siden): Det stemmer 😀👍 Entern skrev (3 timer siden): Tusen takk og god St. Hans til deg og Tuss og 😊😻 Maskinfører skrev (3 timer siden): Takk i like måte håper du/dere har en fin Søndag og ST hans også også 😊😊😊👍👍👍 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg ser at Entern har tatt på seg nyvasket sortgult antrekk i anledning st.hans. Entern skrev (3 timer siden): Enig👍 Entern skrev (3 timer siden): Håper dere og har en fin søndag 😊😊😊 Sviskepott skrev (3 timer siden): Nettilgang må en ha syns jeg, ellers blir det som å ikke få oksygen; en trenger det også for å ha en godt liv. N-4K0 skrev (4 timer siden): Vi fikk ny ruter tilsendt for noen uker siden pga. problemer med nettilgang, det har funket fint til nå, men i dag morges var nettet borte i 5-6 timer. Så nå kokte det over for modern* og det nåværende, trøblete abonnementet blir avbrutt i pågående bindingsår og det blir Telenor igjen fom. lørdag. * Skjul innhold (bestemor eide huset som har blitt overdratt til mamma, jeg bor i kjelleren) Det blir godt å komme tilbake til Telenor, vi har hatt mer tilkoblingsproblemer siden februar enn jeg kan huske å ha hatt mens jeg selv var kunde hos Telenor fra 2010-2018 og vi har hatt her med Telenor mens jeg har bodd her siden 2018. Telenor koster mer, men det er jaggu verdt det sammenlignet med de siste månedene Maskinfører skrev (4 timer siden): God søndag @Entern 😊😊😊 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld og en fin St. Hans.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern de 2 her bare 4 til 5 vaffels av vær da 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld og en fin St. Hans.♥️♥️ Like måte CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Like måte CC ♥️♥️ MR SPEED skrev (8 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern de 2 her bare 4 til 5 vaffels av vær da Cassidy Tvillingene synes at begge disse to er digge vi.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå