Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (9 minutter siden):

Tenk litt grunn av angsten sitter mindre NEEEEI jeg forsvinner ikke fra forumet bruker mindre tid her er her da men ikje ikke så mye da som 

før

RIKTIG GOOD NATT ALLE MAN Å KVINNER DA 

IMG_7273.jpeg

Tusen Takk.🌹🌹🥰🥰♥️♥️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar

God fredag og god helg alle sammen. Håper alle har det bra og koser seg🍀☘️🐶🥰

MR SPEED skrev (15 timer siden):

Tenk litt grunn av angsten sitter mindre NEEEEI jeg forsvinner ikke fra forumet bruker mindre tid her er her da men ikje ikke så mye da som 

før

RIKTIG GOOD NATT ALLE MAN Å KVINNER DA 

IMG_7273.jpeg

Det var vakre LEGO-roser 😃🤩

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (På 20.6.2024 den 11:31 AM):

I dag er det torsdag og dere vet hva det betyr... :green:

 

 

Ja, nå er den endelig her og jeg digger den videosnutten 🥳 Håper du har det bra og får en god helg🍀☘️😊🐶🥰

Maskinfører skrev (23 timer siden):

Bål gassbrenner ja 😀 bare koselig koselig og høre at dere har det bra vi har det også bra 🍀🍀😊😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶🥰🥰❤️ asparges ja 😉 hehe han må da få smake på Pizzaen ? 🤗 Alle mine puser var glad i pizza koser meg jeg ja ja snart fredag 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

Vel, jeg vil ikke dele maten min med han når jeg spiser. Hunder kan lett læres til å sitte å tigge, og jeg orker ikke å ha en masete hund. Han får smake mye forskjellig, men han blir dårlig og løs i magen av å spise ost. Innimellom vil han ha noe jeg spiser, men har trent han til å ligge på sin egen plass og ikke stirre på meg om han tigger. Så han gir meg noen grettne blikk og slenger seg ned og sier Oooooohhhhhffffff! 🤣🤣🤣

Hvis han ikke tigger, kan han ligge ved siden av meg eller på føttene mine. Og som regen gjør han det, han pleier som regel ikke å tigge 🐶🥰

Håper du og Tuss har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 20.6.2024 den 3:18 AM):

Cassidy Tvillingene er helt enige, det er viktig å finne den riktige balansen.🤣🤣😉😉🥰🥰👍👍

Balanse er svaret og løsningen på mange ting og problemer 😁 Håper dere har det bra og fikk mange gode fisk i dag morres 🍀☘️💚💚🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Ja, nå er den endelig her og jeg digger den videosnutten 🥳 Håper du har det bra og får en god helg🍀☘️😊🐶🥰

Vel, jeg vil ikke dele maten min med han når jeg spiser. Hunder kan lett læres til å sitte å tigge, og jeg orker ikke å ha en masete hund. Han får smake mye forskjellig, men han blir dårlig og løs i magen av å spise ost. Innimellom vil han ha noe jeg spiser, men har trent han til å ligge på sin egen plass og ikke stirre på meg om han tigger. Så han gir meg noen grettne blikk og slenger seg ned og sier Oooooohhhhhffffff! 🤣🤣🤣

Hvis han ikke tigger, kan han ligge ved siden av meg eller på føttene mine. Og som regen gjør han det, han pleier som regel ikke å tigge 🐶🥰

Håper du og Tuss har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰

Balanse er svaret og løsningen på mange ting og problemer 😁 Håper dere har det bra og fikk mange gode fisk i dag morres 🍀☘️💚💚🐶🥰

Ja deilig med helg 😀😀😻😻🐶🐶 åja så du vil ikke sitte og spise sammen med han altså ? 😻😻🐶🐶😀😀 Jeg og Tuss spiser sammen han tåler ikke ost nei ☹️☹️ hehe ja de gjør det når de ikke får spise det eier,n spiser bra han ikke tigger da 🐶🐶 ja jeg og Tuss har det bra og du og Alfred ? 🍀🍀🐶🐶😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛💚💚😀 Ja noe fisk er godt da 😀😀🎣🎣🎣🐟🐟🐟

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja deilig med helg 😀😀😻😻🐶🐶 åja så du vil ikke sitte og spise sammen med han altså ? 😻😻🐶🐶😀😀 Jeg og Tuss spiser sammen han tåler ikke ost nei ☹️☹️ hehe ja de gjør det når de ikke får spise det eier,n spiser bra han ikke tigger da 🐶🐶 ja jeg og Tuss har det bra og du og Alfred ? 🍀🍀🐶🐶😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛💚💚😀 Ja noe fisk er godt da 😀😀🎣🎣🎣🐟🐟🐟

Joda, det hender at vi spiser sammen. Han spiser sin mat og jeg min 🐶🥰 Men jeg vil ikke at han skal vende seg til å få av middagsmat o.l. når jeg spiser. Det er også endel ting hunder ikke tåler osv. Og store hunder som maser og tigger syns jeg er slitsomt 😅 Det er nok enklere med en katt. Men vi deler et eple sammen nesten hver morgen, han er veldig glad i eple! Og nå om dagen spiser vi jordbær sammen 😋🍏🍓🐶🥰

Det er godt å høre at du og Tuss har det bra, vi har det også bra. Er litt slitne begge to, så det er godt å slappe av nå! Håper du og Tuss får en fin fredagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (35 minutter siden):

Joda, det hender at vi spiser sammen. Han spiser sin mat og jeg min 🐶🥰 Men jeg vil ikke at han skal vende seg til å få av middagsmat o.l. når jeg spiser. Det er også endel ting hunder ikke tåler osv. Og store hunder som maser og tigger syns jeg er slitsomt 😅 Det er nok enklere med en katt. Men vi deler et eple sammen nesten hver morgen, han er veldig glad i eple! Og nå om dagen spiser vi jordbær sammen 😋🍏🍓🐶🥰

Det er godt å høre at du og Tuss har det bra, vi har det også bra. Er litt slitne begge to, så det er godt å slappe av nå! Håper du og Tuss får en fin fredagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰

 

Maskinfører skrev (44 minutter siden):

Ja deilig med helg 😀😀😻😻🐶🐶 åja så du vil ikke sitte og spise sammen med han altså ? 😻😻🐶🐶😀😀 Jeg og Tuss spiser sammen han tåler ikke ost nei ☹️☹️ hehe ja de gjør det når de ikke får spise det eier,n spiser bra han ikke tigger da 🐶🐶 ja jeg og Tuss har det bra og du og Alfred ? 🍀🍀🐶🐶😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛💚💚😀 Ja noe fisk er godt da 😀😀🎣🎣🎣🐟🐟🐟

 

Trippelure skrev (2 timer siden):

Ja, nå er den endelig her og jeg digger den videosnutten 🥳 Håper du har det bra og får en god helg🍀☘️😊🐶🥰

Vel, jeg vil ikke dele maten min med han når jeg spiser. Hunder kan lett læres til å sitte å tigge, og jeg orker ikke å ha en masete hund. Han får smake mye forskjellig, men han blir dårlig og løs i magen av å spise ost. Innimellom vil han ha noe jeg spiser, men har trent han til å ligge på sin egen plass og ikke stirre på meg om han tigger. Så han gir meg noen grettne blikk og slenger seg ned og sier Oooooohhhhhffffff! 🤣🤣🤣

Hvis han ikke tigger, kan han ligge ved siden av meg eller på føttene mine. Og som regen gjør han det, han pleier som regel ikke å tigge 🐶🥰

Håper du og Tuss har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰

Balanse er svaret og løsningen på mange ting og problemer 😁 Håper dere har det bra og fikk mange gode fisk i dag morres 🍀☘️💚💚🐶🥰

 

Trippelure skrev (3 timer siden):

God fredag og god helg alle sammen. Håper alle har det bra og koser seg🍀☘️🐶🥰

Det var vakre LEGO-roser 😃🤩

 

N-4K0 skrev (6 timer siden):

Jau sau, nu er det freddan igjen 🥳

Cassidy Tvillingene fikk noen småpaler i dag tidlig som vi stekte og hadde på brødskivene våre, og vi ønsker dere alle sammen en godfredagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene fikk noen småpaler i dag tidlig som vi stekte og hadde på brødskivene våre, og vi ønsker dere alle sammen en godfredagskveld.♥️♥️

Det høres godt ut 😋👍

Tusen❤️takk, vi har det fint og håper at dere også har en fin kveld og koser dere, skitt fiske i morgen 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...