Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Hei @Trippelure så du har vært på skogstur ja med telt og stekepanne ? 😉 Hehe du skulle ha besøk fra Bergen ja 😀 godt og ha deg tilbake igjen hils Alfred og riktig god Onsdagskveld 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

Nja, bål og gassbrennner, har en liten ministekepanne da 😃 Tusen❤️takk, vi hilser tilbake til deg og Tuss, og håper dere har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰

N-4K0 skrev (1 time siden):

Velkommen tilbake, håper du ikke har blitt helt grønnsak :p og Alfredo har det topp?

🤔 Er en viss fare for at jeg er i ferd med å bli en asparges 🤪 Ja Alfredo har det bra, bortsett fra at han furter for af han ikke får smake på pizzaen min, selvom han har fått masse VOM i dag 🤣🐶🥰 Vi håper du har det bra og koser deg, ikke lenge til freddan nå 😉🍀☘️😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdagskveld.♥️♥️

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin onsdagskveld, og vi er glade for å få besøk av deg i dag @Trippelure♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en fin onsdagskveld og håper dere også har hatt det fint og koser dere! Og så ønsker vi dere skitt fiske i morgen tidlig 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at både du og Alfred har en finjuninatt.🐶🐶🥰🥰♥️♥️

Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og håper at dere også har en fin juninatt 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har savnet den Episke Megakule Låten der.♥️♥️

Ja, må jo poste den innimellom når det passer :green: Men jeg må også passe på å ikke bruke den opp ved å poste den for ofte 🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (14 timer siden):

Nja, bål og gassbrennner, har en liten ministekepanne da 😃 Tusen❤️takk, vi hilser tilbake til deg og Tuss, og håper dere har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰

🤔 Er en viss fare for at jeg er i ferd med å bli en asparges 🤪 Ja Alfredo har det bra, bortsett fra at han furter for af han ikke får smake på pizzaen min, selvom han har fått masse VOM i dag 🤣🐶🥰 Vi håper du har det bra og koser deg, ikke lenge til freddan nå 😉🍀☘️😃🐶🥰

Bål gassbrenner ja 😀 bare koselig koselig og høre at dere har det bra vi har det også bra 🍀🍀😊😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶🥰🥰❤️ asparges ja 😉 hehe han må da få smake på Pizzaen ? 🤗 Alle mine puser var glad i pizza koser meg jeg ja ja snart fredag 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 timer siden):

I dag er det torsdag og dere vet hva det betyr... :green:

 

 

 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Bål gassbrenner ja 😀 bare koselig koselig og høre at dere har det bra vi har det også bra 🍀🍀😊😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶🥰🥰❤️ asparges ja 😉 hehe han må da få smake på Pizzaen ? 🤗 Alle mine puser var glad i pizza koser meg jeg ja ja snart fredag 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Jaja da ere strax ut til ferder da og diagnostisere en Fiat 500 2007 mod som startet og stoppet tipper kamsensor men det er det diagnose utstyret som avgjør 😀

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...