Trippelure Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni God torsdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni (endret) Maskinfører skrev (8 timer siden): Veldig bra 😊 God morgen @Entern 😀 God ettermiddag 😀😊😻 Endret 13. juni av Entern 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Trippelure skrev (1 time siden): God torsdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 God torsdag 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️ God torsdag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️ Godtorsdag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Entern skrev (14 minutter siden): God ettermiddag 😀😊😻 God ettermiddag 😀😀😊😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): God ettermiddag 😀😀😊😊😻😻 Håper du og Tuss har det fint 😊😻 Jeg skal ta meg en liten lur 😴 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Maskinvare for fingeravtrykk ikke tilgjengelig på mobil ☹️☹️☹️ faen hvorfor virker den bare av og til ? ☹️☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Entern skrev (42 minutter siden): Håper du og Tuss har det fint 😊😻 Jeg skal ta meg en liten lur 😴 Ja vi har det fint 😊😻 og du/dere ? 😻😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Entern skrev (1 time siden): God torsdag 😊🐶 Godtorsdag 😊🐶 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Da er jeg tilbake etter noen dager uten internett pga. feilende ruter. Fikk ny i ekspressfart hit opp i dag som er koblet opp og nå sa nettet hallo igjen Passet meg jækla godt siden den nyeste Minecraft-oppdateringen slippes i dag Pluss, det gir meg anledning til å atter poste denne: 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Godt og varmt vann i dusjen VVB perfekt innstilt fra Fabrikken 😀😋👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): Da er jeg tilbake etter noen dager uten internett pga. feilende ruter. Fikk ny i ekspressfart hit opp i dag som er koblet opp og nå sa nettet hallo igjen Passet meg jækla godt siden den nyeste Minecraft-oppdateringen slippes i dag Pluss, det gir meg anledning til å atter poste denne: Ja men det er bra 👍👍😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni N-4K0 skrev (36 minutter siden): Da er jeg tilbake etter noen dager uten internett pga. feilende ruter. Fikk ny i ekspressfart hit opp i dag som er koblet opp og nå sa nettet hallo igjen Passet meg jækla godt siden den nyeste Minecraft-oppdateringen slippes i dag Pluss, det gir meg anledning til å atter poste denne: Entern skrev (3 timer siden): God torsdag 😊😊☺️☺️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Godtorsdag ❤️❤️ Trippelure skrev (4 timer siden): God torsdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (8 timer siden): Hei dere ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ God torsdagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni N-4K0 skrev (58 minutter siden): Da er jeg tilbake etter noen dager uten internett pga. feilende ruter. Fikk ny i ekspressfart hit opp i dag som er koblet opp og nå sa nettet hallo igjen Passet meg jækla godt siden den nyeste Minecraft-oppdateringen slippes i dag Pluss, det gir meg anledning til å atter poste denne: Så bra du er tilbake 😊 Du har vært savnet 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja vi har det fint 😊😻 og du/dere ? 😻😊 Maskinfører skrev (2 timer siden): Godtorsdag 😊🐶 Alt er bra, har sovet godt i 3 timer 😊 god torsdagskveld 😊😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Maskinfører skrev (8 minutter siden): Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Entern skrev (8 minutter siden): God torsdagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finkveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå