Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til vår venn @Maskinfører for han trenger det.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme flott om lego og laptop 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar @TheDarkSycamore - SCM kirke klokkene ringer. Jeg venter alle forumet er bedt 600.kr til betaling 😜🤪😝😝🤪😜😜🤪😝😝🤪 THED som er oxo DS som er @TheDarkSycamore - SCM som deler betalingen med meg 😜😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme flott om lego og laptop 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg @Trippelure og valpen en Godnatt, når den tid kommer. Og vi håper at dere får sove godt og at dere drømmer søtt.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): GOOD natt ACSDC ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker godt AC/DC.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg @Trippelure og valpen en Godnatt, når den tid kommer. Og vi håper at dere får sove godt og at dere drømmer søtt.😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 😃 Vi skal ikke legge oss helt enda, for valpen ble litt gira av å gå tur 😁 Men jeg trodde MR SPEED skulle sove siden han er så trøtt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi skal ikke legge oss helt enda, for valpen ble litt gira av å gå tur 😁 Men jeg trodde MR SPEED skulle sove siden han er så trøtt. Cassidy Tvillingene må forberede deg på at vår gode venn @MR SPEED ofte kan dukke opp her flere ganger utover natten etter at han har sagt godnatt.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene må forberede deg på at vår gode venn @MR SPEED ofte kan dukke opp her flere ganger utover natten etter at han har sagt godnatt.🤣🤣🥰🥰 Ja det har jeg lagt merke til 🤣😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det har jeg lagt merke til 🤣😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av han her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av han her.🥰🥰 Ja det er jeg enig i 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det er jeg enig i 😃 Cassidy Tvillingene liker godt disse chattetrådene her, som vi har mange flere av på KG. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt disse chattetrådene her, som vi har mange flere av på KG. Jeg har lest litt på KG noen ganger, men det så ikke ut som et sted for meg. Og så har jeg hørt mye dårlig om det, med moderatorer og mobbing/utestengning. Og jeg orker ikke å hele tiden måtte tenke på hva jeg sier og evt pakke det inn. Noen ganger kan jeg være litt for direkte sånn at folk føler seg krenket, jeg har jo aspergers syndrom, selvom jeg alltid prøver å være høflig og sånn da. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (28 minutter siden): Jeg har lest litt på KG noen ganger, men det så ikke ut som et sted for meg. Og så har jeg hørt mye dårlig om det, med moderatorer og mobbing/utestengning. Og jeg orker ikke å hele tiden måtte tenke på hva jeg sier og evt pakke det inn. Noen ganger kan jeg være litt for direkte sånn at folk føler seg krenket, jeg har jo aspergers syndrom, selvom jeg alltid prøver å være høflig og sånn da. Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi har opplevd mye hetsing og mobbing på KG. Vi fortsetter bare med å være på KG fordi vi har noen gode venner der. Hadde vi visst hvordan KG var før vi opprettet bruker der, så hadde vi aldri opprettet bruker der. Vi trives mye bedre her på Diskusjon enn på KG. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi har opplevd mye hetsing og mobbing på KG. Vi fortsetter bare med å være på KG fordi vi har noen gode venner der. Hadde vi visst hvordan KG var før vi opprettet bruker der, så hadde vi aldri opprettet bruker der. Vi trives mye bedre her på Diskusjon enn på KG. Det var trist å høre, men fint at dere har noen gode venner der 😊🥰 Jeg har blitt mye mobbet og hetset både da jeg var barn og i voksen alder, så jeg vil ikke oppsøke å utsette meg for mer av det frivillig. Men jeg har blitt flink til å si i fra da, både for egen og andres del, jeg tolerer ikke sånnt tull! Jeg liker at folk er hyggelige og snille med hverandre. Samtidig syns jeg folk skal få si det de mener og er veldig for ytringsfrihet. Og så syns jeg at mange er for raske til å krange, i stedet for å være nysgjerrige på hvorfor folk mener som de gjør. Jeg har mange ganger endret mening fordi jeg har satt meg inn i hvorfor de jeg var uenig med mente som de gjorde 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det var trist å høre, men fint at dere har noen gode venner der 😊🥰 Jeg har blitt mye mobbet og hetset både da jeg var barn og i voksen alder, så jeg vil ikke oppsøke å utsette meg for mer av det frivillig. Men jeg har blitt flink til å si i fra da, både for egen og andres del, jeg tolerer ikke sånnt tull! Jeg liker at folk er hyggelige og snille med hverandre. Samtidig syns jeg folk skal få si det de mener og er veldig for ytringsfrihet. Og så syns jeg at mange er for raske til å krange, i stedet for å være nysgjerrige på hvorfor folk mener som de gjør. Jeg har mange ganger endret mening fordi jeg har satt meg inn i hvorfor de jeg var uenig med mente som de gjorde 😂 Cassidy Tvillingene har også hatt en tøff oppvekst. Vi har blitt mobbet gjennom hele barneskolen og hele ungdomsskolen, og så har vi hatt en tøff oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også hatt en tøff oppvekst. Vi har blitt mobbet gjennom hele barneskolen og hele ungdomsskolen, og så har vi hatt en tøff oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre. Det er vondt og vanskelig å leve med sånne ting! Store klemmer fra meg til dere begge 🥰 Og nuss fra valpen min🐶 Det er godt dere har hverandre ❤️ Og jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har selv vokst opp med foreldre som ruset seg på både narkotika og alkohol og var voldelige i tillegg. Det værste er den verbale og emosjonelle volden, selvom den fysiske også gjør vondt og gir angst. Det er ting man bærer med seg hele livet. Men om man kommer seg vekk fra det og klarer å heale seg, så bygger det stor styrke! Samtidig som man får en innsikt som mange andre ikke har. Det viktigste er å ikke miste evnen til å glede seg og føle kjærlighet i hjertet sitt ❤️ Og det ser ikke ut som om dere har mistet det! Det er stort og sterkt gjort av dere begge 🥰🐶❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er vondt og vanskelig å leve med sånne ting! Store klemmer fra meg til dere begge 🥰 Og nuss fra valpen min🐶 Det er godt dere har hverandre ❤️ Og jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har selv vokst opp med foreldre som ruset seg på både narkotika og alkohol og var voldelige i tillegg. Det værste er den verbale og emosjonelle volden, selvom den fysiske også gjør vondt og gir angst. Det er ting man bærer med seg hele livet. Men om man kommer seg vekk fra det og klarer å heale seg, så bygger det stor styrke! Samtidig som man får en innsikt som mange andre ikke har. Det viktigste er å ikke miste evnen til å glede seg og føle kjærlighet i hjertet sitt ❤️ Og det ser ikke ut som om dere har mistet det! Det er stort og sterkt gjort av dere begge 🥰🐶❤️ Cassidy Tvillingene ble utsatt for både fysisk og psykisk vold fra foreldrene våre i oppveksten vår, vi hadde en onkel som døde av heroinoverdose i 2012, han ble bare 30 år. Onkelen vår var født den 17. juli 1982, og han døde den 6. september 2012. Vi sier Tusen Takk for klemmene fra deg og valpen.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Det er vondt å høre! Hadde dere et nært forhold til onkelen deres? Jeg har jo kjent mange rusmisbrukere fra jeg var barn, og mange er velsig snille selvom de ruser seg 🙂 Jeg hadde en onkel som tok livet sitt (men han ruset seg ikke da). Jeg ble også utsatt for det, det værste syns jeg var moren min som mobbet meg hele tiden, men hun var også voldelig. Faren min var voldelig, og så fikk jeg etter hvert en stefar som også var voldelig. Og så ble jeg jo mobbet på skolen også, og jeg kom i endel slåsskamper pga det. Foreldrene mine har fortsatt å være slemme etter at jeg ble voksen. Så i dag har jeg ingen kontakt med de og det føles befriende, selvom jeg innimellom har skyldfølelse for det (de er flinke til å få barn til å tro at de fortjener å bli utsatt for stygge ting). Jeg har jobbet endel med barn etter at jeg ble voksen selv, og jeg klarer ikke å forstå hvordan noen kan være slemme med barn. Jeg håper det går bedre for dere nå som dere har blitt eldre! ❤️🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå