MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar https://gamerant.com/half-life-2-rtx-upgrade/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (6 minutter siden): https://gamerant.com/half-life-2-rtx-upgrade/ Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (22 minutter siden): Helt enig da jeg mista faren min da jeg 9.år da var tøft med tiden men nå easy er nå 53 ja vet jeg glemmer fort da pokker hukommelse Fælt å miste faren din som barn ❤️🌹 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også, vi håper at både du @Entern og @Trippelure og Valpen har en finfin tirsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Takk jeg har en koselig kveld og det håper jeg at dere også har 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Entern skrev (Akkurat nå): Takk jeg har en koselig kveld og det håper jeg at dere også har 😊😊☺️☺️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre at du har en fin kveld, det har vi også begge to.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også, vi håper at både du @Entern og @Trippelure og Valpen har en finfin tirsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere har en fin kveld også 🐶🥰 Og så håper jeg også @Maskinfører, @N-4K0 og @MR SPEED har en fin kveld 🍀🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre at du har en fin kveld, det har vi også begge to.🥰🥰 Godt å høre 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere har en fin kveld også 🐶🥰 Og så håper jeg også @Maskinfører, @N-4K0 og @MR SPEED har en fin kveld 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin kveld begge to.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Takk, Cassidy Tvillingene synes også at det er godt å høre at du har en fin kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (13 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere har en fin kveld også 🐶🥰 Og så håper jeg også @Maskinfører, @N-4K0 og @MR SPEED har en fin kveld 🍀🐶🥰 Helt topp håper pc jeg kjøpte er bedre en hode mitt har svart humor galgen humor 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Helt topp håper pc jeg kjøpte er bedre en hode mitt har svart humor galgen humor Cassidy Tvillingene digger humoren din.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Helt topp håper pc jeg kjøpte er bedre en hode mitt har svart humor galgen humor Så bra du har det topp!🐶🥰 Galgenhumor/sort humor er den beste humor 👍🤪😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Så bra du har det topp!🐶🥰 Galgenhumor/sort humor er den beste humor 👍🤪😁 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også sånn svart irsk galgenhumor.🍀🍀☘️☘️🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene er lysvåkne som bare det vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er lysvåkne som bare det vi. Ja dere har jo nesten stått opp da. GOOD morgen CC https://www.godt.no/aktuelt/i/BWpemv/mattrender-2024 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ja dere har jo nesten stått opp da. GOOD morgen CC https://www.godt.no/aktuelt/i/BWpemv/mattrender-2024 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): GOOD natt CC 😜🤪😝 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå