Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰

Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Nice😎👍 Håper du og Tuss har det bra og får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰

Ja fungerte bra den 😀 😎:dremel: nja jeg er akkurat kommet hjem og på tunet så aner ikke åssen Tuss har det hadde det i allefall bra på morgenen idag 😀😻 håper du og Alfred får en fin kveld  også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰

Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰

Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (36 minutter siden):

Ja fungerte bra den 😀 😎:dremel: nja jeg er akkurat kommet hjem og på tunet så aner ikke åssen Tuss har det hadde det i allefall bra på morgenen idag 😀😻 håper du og Alfred får en fin kveld  også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰

N-4K0 skrev (21 minutter siden):

Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅

Ja han har det helt forferdelig og jeg er verdens største hundemishandler. Han har ligget og skult på meg i hele dag. Og nå har han blitt grundig børstet også, så det er så ille som det kan få blitt  🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (5 timer siden):

Aye, ønsker alle her inne en god tirsdag og. 

 

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Godtirsdag ❤️❤️

 

Trippelure skrev (2 timer siden):

God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰

Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰

 

N-4K0 skrev (31 minutter siden):

Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰

Ja han har det helt forferdelig og jeg er verdens største hundemishandler. Han har ligget og skult på meg i hele dag. Og nå har han blitt grundig børstet også, så det er så ille som det kan få blitt  🤣🤣🤣🐶🥰

Bare koselig ❤️ Tuss hadde det bra 😃😊😻🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...