Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin natt, enten dere sover eller er våkne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg tror jeg ser forskjellen på de to simmerringene @Maskinfører, og du har min medfølelse for ikke bare mer problemer etter girkassejobben på pickupen, men attpåtil huslekkasje i tillegg ☹️ Håper alt løser seg og går bedre enn det sikkert føles som 😊 Du tror det ja men det er jo bra du skal få se når jeg har demontert simmeringen enten i morgen eller på lørdag får se hva gammer,n sier ja jeg vet ikke kom hjem klokken 16:00 og sovna ca 16:20 når jeg våkna klokken 19:30 så våknet jeg av en dryppelyd og så rundt og fant noe bort kroken i taket mot kjøkkendøra så vi får se er ikke så mye kan være kondens men må sjekkes nøye trist det skjedde midt oppe i problemene med bilen ny varmtvannstank ble det forrige Fredag også Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at det snart blir orden på det og at lekkasjen lar seg fikses.😊😊 Ja det håper jeg også 😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Vi ligger i dagsenga og koser nå, etter en fin tur. Håper du har en trivelig torsdagskveld i Minecraft 🍀☘️😃🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 Vi har hatt en god tur og nå har vi en fin kveld. Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk, vi har en fin torsdagskveld og håper at du og Tuss også har det. Og så håper vi at den lekkasjen ikke er alvorlig og at det bare er kondens. Lykke til videre med å reparere bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰 Selv takk ❤️ det er bra at dere har hatt en fin tur nei håper ikke den er alvorlig tusen takk ☘️☘️😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja det håper jeg også 😊😊 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det ordner seg.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det ordner seg.👨🦰👩🦰👍👍 Ja jeg også 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også 👍👍 Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer sender tilbake ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer sender tilbake ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir varme i hjertene våre av å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai POISON Talk dirty to me Want some, need some look what cat dragged in your mama don't dance unskinny bop Every Rose Has Its Thorn 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir varme i hjertene våre av å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Her er lekkasjen ja 😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Her er lekkasjen ja 😊😊 har du fått tetta det da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai No drit å trå i sånn olje så da bruker man hestestrøssel 😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai MR SPEED skrev (9 minutter siden): har du fått tetta det da Driver og tar ut kassa nå 😀👍👍 koselig og se det igjen 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Tja skal en få tatt autogen og få varma opp bolten som knakk sist da ? 😉 Nye bolter har vi 😀😀👍👍skrueuttrekker 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Denna tar det meste av rustne bolter og muttere 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Hva er det du har i Teen ? Arsenikk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå