Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg ser forskjellen på de to simmerringene @Maskinfører, og du har min medfølelse for ikke bare mer problemer etter girkassejobben på pickupen, men attpåtil huslekkasje i tillegg ☹️

Håper alt løser seg og går bedre enn det sikkert føles som 😊

Du tror det ja men det er jo bra du skal få se når jeg har demontert simmeringen enten i morgen eller på lørdag får se hva gammer,n sier :) ja jeg vet ikke kom hjem klokken 16:00 og sovna ca 16:20 når jeg våkna klokken 19:30 så våknet jeg av en dryppelyd og så rundt og fant noe bort kroken i taket mot kjøkkendøra så vi får se er ikke så mye kan være kondens men må sjekkes  nøye trist det skjedde midt oppe i problemene med bilen :( ny varmtvannstank ble det forrige Fredag også :D 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk 😊 Vi ligger i dagsenga og koser nå, etter en fin tur. Håper du har en trivelig torsdagskveld i Minecraft 🍀☘️😃🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Vi har hatt en god tur og nå har vi en fin kveld. Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰

Tusen❤️takk, vi har en fin torsdagskveld og håper at du og Tuss også har det. Og så håper vi at den lekkasjen ikke er alvorlig og at det bare er kondens. Lykke til videre med å reparere bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰

Selv takk ❤️ det er bra at dere har hatt en fin tur nei håper ikke den er alvorlig tusen takk ☘️☘️:)😻😻🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...