Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du snart får det fikset.:yes::yes: For lekkasjer er ikke noe gøy.:no::no:

Ja det blir ikke før bilen er ferdig 😊😊 nei det er ikke noe gøy ☹️☹️ muligens kondens også ☹️☹️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Digger Van Halen.♥️♥️

OIP(1).jpg.d089a7fa6482b075eadd5f66509a0023.jpg

LED ZEPPLIN

Rock and roll

black dog 

whole lotta love

Communication Breakdown

immigrant Song

Good time good time

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

God kveld, jeg har en kveldsmatpause fra videre arbeid i Minecraft :) 

Bra at du fant ut hvor feilen lå med simmerringen @Maskinfører, selv om jeg ikke klarer å se forskjell på de to bildene 🤔

God tur og masse kos ønskes mr. Alfredo 🥰

Tusen❤️takk 😊 Vi ligger i dagsenga og koser nå, etter en fin tur. Håper du har en trivelig torsdagskveld i Minecraft 🍀☘️😃🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det fint, og vi ønsker dere en godkveldstur.♥️♥️

Tusen❤️takk 😊 Vi har hatt en god tur og nå har vi en fin kveld. Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Tusen takk ❤️fintorsdagskveld til dere også 😀🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk, vi har en fin torsdagskveld og håper at du og Tuss også har det. Og så håper vi at den lekkasjen ikke er alvorlig og at det bare er kondens. Lykke til videre med å reparere bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ser forskjellen på de to simmerringene @Maskinfører, og du har min medfølelse for ikke bare mer problemer etter girkassejobben på pickupen, men attpåtil huslekkasje i tillegg ☹️

Håper alt løser seg og går bedre enn det sikkert føles som 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (23 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊 Vi ligger i dagsenga og koser nå, etter en fin tur. Håper du har en trivelig torsdagskveld i Minecraft 🍀☘️😃🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Vi har hatt en god tur og nå har vi en fin kveld. Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰

Tusen❤️takk, vi har en fin torsdagskveld og håper at du og Tuss også har det. Og så håper vi at den lekkasjen ikke er alvorlig og at det bare er kondens. Lykke til videre med å reparere bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰

Tusen Takk Cassidy Tvillingene har en finkveld og vi er glade for å høre at dere har hatt en fin tur i kveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror jeg ser forskjellen på de to simmerringene @Maskinfører, og du har min medfølelse for ikke bare mer problemer etter girkassejobben på pickupen, men attpåtil huslekkasje i tillegg ☹️

Håper alt løser seg og går bedre enn det sikkert føles som 😊

Helt enig, håper alt løser seg og blir bra for @Maskinfører 🍀☘️🐶🥰

N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Høres koselig ut, kosing med vofse eller pus er kos 🥰

Ja det er koselig 😃 Han har roet seg mer ned og blitt mer kosete etterhvert som han har blitt eldre. Nå sover han og knurrer innimellom litt i søvne, oppå beinet mitt, som også sover. Men jeg har ikke hjerte til å flytte på det, siden han sover så tungt 😊🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk Cassidy Tvillingene har en finkveld og vi er glade for å høre at dere har hatt en fin tur i kveld.♥️♥️

Det er koselig å høre at dere har det fint, vi har det også fint 💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Helt enig, håper alt løser seg og blir bra for @Maskinfører 🍀☘️🐶🥰

Ja det er koselig 😃 Han har roet seg mer ned og blitt mer kosete etterhvert som han har blitt eldre. Nå sover han og knurrer innimellom litt i søvne, oppå beinet mitt, som også sover. Men jeg har ikke hjerte til å flytte på det, siden han sover så tungt 😊🐶🥰

Ja det gjør det 🍀🍀🐶🐶🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...