Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Onkel_Stewart skrev (3 minutter siden): @Trippelure. Hørte jeg snakk om en valp!!? Onkel er vanligvis en tøffing som ikke lar seg berøre av kliss og klass. Men er det snakk om en boffe-voffe, knurre-murre her?? En liten go'ing med flappeører og våt snute?? Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, så vi vet at det er en søt liten valp.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fått bilde av valpen på PM, så vi vet at det er en søt liten valp.🥰🥰🐶🐶 Awww ❤️❤️❤️ Kan Tvillingene røpe hva slags art boffe-boffe det er da? Er det en Labrador? Golden? Beagle? What? Whaaaaaat!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, vi er glade for å se deg her. Vi har savnet deg her på Diskusjon @Onkel_Stewart🥰🥰 Elsker dere 2 begge 2 cc nydelige som RESTA gjengen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Onkel_Stewart skrev (4 minutter siden): Awww ❤️❤️❤️ Kan Tvillingene røpe hva slags art boffe-boffe det er da? Er det en Labrador? Golden? Beagle? What? Whaaaaaat!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene har sendt deg en PM med svaret.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Onkel_Stewart skrev (5 minutter siden): Awww ❤️❤️❤️ Kan Tvillingene røpe hva slags art boffe-boffe det er da? Er det en Labrador? Golden? Beagle? What? Whaaaaaat!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Blanding av border collie og siberian husky, hvis jeg husker rett. E: Snipet av Cia! 😝 Endret 9. januar av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Elsker dere 2 begge 2 cc nydelige som RESTA gjengen Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Blanding av border collie og siberian husky, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Vert heldig for ikke ha peiling på pc 😵💫👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Border husky eller borderian collusky, eller siborder huskollie Endret 9. januar av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Border husky Ha Ha den liker Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Blanding av border collie og siberian husky, hvis jeg husker rett. E: Snipet av Cia! 😝 Jeg tror du har rett Jeg så akkurat bilde av bissevoffen, og mitt hjerte er herved smør! Jeg var egentlig på vei til å starte 3. verdenskrig, men den er herved utsatt. Jeg vil kose!! ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Onkel_Stewart skrev (Akkurat nå): Jeg tror du har rett Jeg så akkurat bilde av bissevoffen, og mitt hjerte er herved smør! Jeg var egentlig på vei til å starte 3. verdenskrig, men den er herved utsatt. Jeg vil kose!! ❤️❤️❤️ Hehe, ja, man blir fort litt (evt. veldig) smør av søte puser og vofser 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene forstår at verden kan puste lettet ut en liten stund til nå vi @Onkel_Stewart😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Hehe, ja, man blir fort litt (evt. veldig) smør av søte puser og vofser 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻🐶🐶 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Hehe, ja, man blir fort litt (evt. veldig) smør av søte puser og vofser 🥰 Puser (not so much). De er unektelig søte de også, men onde. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene liker både puser og vofser vi.😻😻🐶🐶 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker både puser og vofser vi.😻😻🐶🐶 Onkel liker katter, men stoler ikke på'rem. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til deg.🥰🥰 Takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (5 timer siden): Håper du har det bedre nå @Maskinfører Nei har ikke det går nok ikke over detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå