Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og 😁☕️ ☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (5 minutter siden): Takk😀🐶Vi koser oss etter beste evne😊fatterns øyne er vonde og slitne av tv så nå slapper vi av med klassisk musikk og jeg tegner i vei 🤓😊 Håper han får hvilt øynene litt, hører dere på NRK alltid klassisk, eller har dere satt på noe annet? God å høre at dere koser dere, og det blir sikkert fint med nye tegninger 🍀☘️😃🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også kost oss med kaffekopper i dag.☕☕😋😋 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at du og Alfred også koser dere.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😊 Men er slitne etter en lang dag i sola. Tror jeg skal ha enda en kaffekopp og kanskje noen jordbær med fløte 😃🍓😋🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Håper han får hvilt øynene litt, hører dere på NRK alltid klassisk, eller har dere satt på noe annet? God å høre at dere koser dere, og det blir sikkert fint med nye tegninger 🍀☘️😃🐶🥰 Det er koselig å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😊 Men er slitne etter en lang dag i sola. Tror jeg skal ha enda en kaffekopp og kanskje noen jordbær med fløte 😃🍓😋🐶🥰 NRK Klassisk, stort sett alltid fin musikk der på kvelden 😊 Blir noen nye tegninger etter langhelgen ja 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finpinse på Lillehammer.♥️♥️ Tusen takk😊😊det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Håper han får hvilt øynene litt, hører dere på NRK alltid klassisk, eller har dere satt på noe annet? God å høre at dere koser dere, og det blir sikkert fint med nye tegninger 🍀☘️😃🐶🥰 Det er koselig å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😊 Men er slitne etter en lang dag i sola. Tror jeg skal ha enda en kaffekopp og kanskje noen jordbær med fløte 😃🍓😋🐶🥰 Cassidy Tvillingene har hatt en behagelig dag i Bergen i dag, det var overskyet og regn her i dag tidlig og i formiddag, Solen kom her i ettermiddag. Og vi har hatt 18 grader her i Bergen i dag, og det er en temperatur som vi er fornøyde med.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (Akkurat nå): NRK Klassisk, stort sett alltid fin musikk der på kvelden 😊 Blir noen nye tegninger etter langhelgen ja 😊👍 Ja, jeg hørte på Beethoven på 17mai, jeg elsker Beethoven og musikken han har komponert ❤️🤩😍🥰 Håper vi får se 🍀☘️🤞😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk😊😊det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en finpinse i Bergen, og vi er glade for å høre at dere også har det bra på Lillehammer.♥️♥️ Entern skrev (2 minutter siden): NRK Klassisk, stort sett alltid fin musikk der på kvelden 😊 Blir noen nye tegninger etter langhelgen ja 😊👍 Cassidy Tvillingene håper at vi får se tegningene dine på PM etter pinsehelgen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har hatt en behagelig dag i Bergen i dag, det var overskyet og regn her i dag tidlig og i formiddag, Solen kom her i ettermiddag. Og vi har hatt 18 grader her i Bergen i dag, og det er en temperatur som vi er fornøyde med.😊😊 Det høres bra ut! Her har det vært veldig varmt, endel sol og endel skyer. Har dere fått fisk i dag? 🦈🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): Det høres bra ut! Her har det vært veldig varmt, endel sol og endel skyer. Har dere fått fisk i dag? 🦈🍀☘️💚💚🐶🥰 Jepp, Cassidy Tvillingene fikk to torsker hver i dag.🐟🐟🐟🐟👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Jepp, Cassidy Tvillingene fikk to torsker hver i dag.🐟🐟🐟🐟👍👍 🥳🥳👏👏💚💚🐶🥰👍 Så bra, har dere spist de til middag? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): 🥳🥳👏👏💚💚🐶🥰👍 Så bra, har dere spist de til middag? Ja Cassidy Tvillingene stekte de til middag, og vi hadde kokte poteter og stekt løk som tilbehør.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er kule bilder.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene stekte de til middag, og vi hadde kokte poteter og stekt løk som tilbehør.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋 Nammenam 💚💚😋😋🐶🥰👍🥳 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai MR SPEED skrev (15 minutter siden): 🥳🤩🐶🥰👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Nammenam 💚💚😋😋🐶🥰👍🥳 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin kveld, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Det er fint og høre ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Veldig bra!!! 😃 Ja, alt blir best med 2 strøk. Håper du og Tuss har hatt en fin dag og koser dere nå på kvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Tusen❤️takk, håper dere og alle har en fin kveld og koser dere 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 Tusen takk ja det blir best med 2 strøk ja vi har hatt en fin da vi håper dere har hatt en flott dag også 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er fint og høre ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint og bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint og bra.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå