MR SPEED Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai N-4K0 skrev (49 minutter siden): Banner Cia for de ser jammen mye Trykk her 17 mai 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Endelig er jo som Huseier medlem blitt kunde av Å strøm 😊😀 Så du skulle rive huset gjør det å bygge nytt 👍👍😄😄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Så du skulle rive huset gjør det å bygge nytt 👍👍😄😄 Hehe Nei skal ikke det må ta vare på det pappa bygde 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Tror vi går for ny reim også 😉 samt nytt Knivclutch lager også virka nok så ferdig 😀 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (6 minutter siden): Hehe Nei skal ikke det må ta vare på det pappa bygde 😀😀👍👍 Ok bare det holder da 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Tror vi spanderer ny gassvaier på klipper,n også jeg virka ikke helt god J.Juan.SA H12 99 betyr at vaier,n er 25 år gammel da er det på tide med ny Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Ok bare det holder da 👍👍 Ja det gjør det 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg er bare høy på bananen, jeg Maskinfører skrev (5 timer siden): Endelig er jo som Huseier medlem blitt kunde av Å strøm 😊😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Tror vi går for ny reim også 😉 samt nytt Knivclutch lager også virka nok så ferdig 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): Trykk her 17 mai Cassidy Tvillingene ønsker deg en godmandagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ godmandagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (13 minutter siden): godmandagskveld ❤️❤️ Maskinfører skrev (12 minutter siden): 👍👍👍👍 Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker mye på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tenker mye på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai Ja idag var jeg heldig fikk en Black og Decker Høytrykkspyler idag av kona til den jeg kjenner hun brukte den aldri med innebygd beholder og greier prøvde den før jeg tok den med alt vel men gleden ble kortvarig når jeg kom hjem og skulle prøve den så lakk det vann ut av pistolen jaja har fått plukket opp pistolen og fisket ut begge O-Ringene så får vi kjøpe nye i morgen så får vi se da 😀😀 👍 👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai De 2 små jævlene der er nok årsaken 😀😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Maskinfører skrev (41 minutter siden): De 2 små jævlene der er nok årsaken 😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (44 minutter siden): Ja idag var jeg heldig fikk en Black og Decker Høytrykkspyler idag av kona til den jeg kjenner hun brukte den aldri med innebygd beholder og greier prøvde den før jeg tok den med alt vel men gleden ble kortvarig når jeg kom hjem og skulle prøve den så lakk det vann ut av pistolen jaja har fått plukket opp pistolen og fisket ut begge O-Ringene så får vi kjøpe nye i morgen så får vi se da 😀😀 👍 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (44 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai Fri helt til Mandag da det blir jo snazent 😀😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå