MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Til alle ROLLING STONES FAN PUR FAN TRYKK PÅ LINKEN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (7 minutter siden): Til alle ROLLING STONES FAN PUR FAN TRYKK PÅ LINKEN ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Endret 9. mai av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Tja får man vasket huset i dag da ? 🤔 får håpe onkel er hjemme for min høytrykkspyler er gått heden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja får man vasket huset i dag da ? 🤔 får håpe onkel er hjemme for min høytrykkspyler er gått heden Cassidy Tvillingene krysser våre fingre på at det går bra vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene krysser våre fingre på at det går bra vi.😊😊 Ja det gjør vi også 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også 😊😊 Ja for Cassidy Tvillingene vet at husvask må til, vi må også få vasket huset hos oss merker vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene vet at husvask må til, vi må også få vasket huset hos oss merker vi.😊😊 Hehe luringene ikke sånn vasking (Huset skal males) da må det vaskes først sånn at malinga sitter tviler på at dere er 2 stk malere gadd ikke male huset jeg heller når jeg var i deres alder nå som jeg er 36 år så gjør jeg det Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Maskinfører skrev (38 minutter siden): Hehe luringene ikke sånn vasking (Huset skal males) da må det vaskes først sånn at malinga sitter tviler på at dere er 2 stk malere gadd ikke male huset jeg heller når jeg var i deres alder nå som jeg er 36 år så gjør jeg det Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Baby baby baby Mick jagger synger fin sang Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Baby baby baby Mick jagger synger fin sang MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig GOOD morgen alle her Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Første film i ny «Ringenes Herre»-serie kommer i 2026 Tolkiens magiske verden gjenoppstår på lerretet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Fikk lommetørklene i dag endelig da kom de Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 hehe nei forstår det for maling er kjedelig 😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 Erderelatenådahehehejegå😜😜😜 Spoiler Er dere late nå da he he he jeg å 😜😜😜 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Maling er noe av det kjedeligste jeg vet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Maling er noe av det kjedeligste jeg vet. MR SPEED skrev (2 timer siden): Erderelatenådahehehejegå😜😜😜 Skjul innhold Er dere late nå da he he he jeg å 😜😜😜 Maskinfører skrev (3 timer siden): hehe nei forstår det for maling er kjedelig 😉😉 MR SPEED skrev (3 timer siden): Fikk lommetørklene i dag endelig da kom de MR SPEED skrev (3 timer siden): Første film i ny «Ringenes Herre»-serie kommer i 2026 Tolkiens magiske verden gjenoppstår på lerretet. Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredagskveld.♥️♥️ Godfredagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godfredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå