MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har et forslag: Vi tenker at du kan poste musikk og Lego her inne, og så kan vi holde oss til prat i den andre chattetråden: Hva tenker du om det??♥️♥️ Sa sa ROLLING STONES her men Lego tar nå tid å hører på bilde av den videoen hører mens jeg bygger @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 9. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (6 minutter siden): Sa sa ROLLING STONES her men Lego tar nå tid å hører på bilde av den videoen hører mens jeg bygger @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene blir alltid glade når du poster Beatles og Stones her.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finkveld.♥️♥️ finkveld til dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): finkveld til dere også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg har Minecrafta litt i kveld. Fått på plass nye bokstaver for himmelretningene over hver tunnel i nether hub'en min og fortsatt på noe steinutgraving. Bilder kan gis av nether hub'en hvis det er ønskelig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg har Minecrafta litt i kveld. Fått på plass nye bokstaver for himmelretningene over hver tunnel i nether hub'en min og fortsatt på noe steinutgraving. Bilder kan gis av nether hub'en hvis det er ønskelig Cassidy Tvillingene ønsker bilder. Men vi er helt huleboere når det kommer til nether hubèn.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Huleboere? Det må nesten utdypes, for jeg skjønner ikke men bilder skal tas 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Huleboere? Det må nesten utdypes, for jeg skjønner ikke men bilder skal tas Cassidy Tvillingene mener at vi skjønte ikke bæret av nether hubèn, så vi mener at vi er helt huleboere når det kommer til tekniske uttrykk.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai ladies and gentlemen THE ROLLING STONE @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det varmer våres hjerter også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det varmer våres hjerter også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): ladies and gentlemen THE ROLLING STONE @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern Yeah Yeah Rolling Stones sier Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at vi skjønte ikke bæret av nether hubèn, så vi mener at vi er helt huleboere når det kommer til tekniske uttrykk.😉😉 Ja, da var vi bærløse alle tre Spoiler The Nether er en av tre dimensjoner i Minecraft og den som etterligner helvete. Den kan nås ved hjelp av en nether portal, som dere ser i senter i svart og lilla (selve ramma, resten er egendekor). Nether hub er kallenavnet som brukes på hovedrommet man har i The Nether, som funker som et veikryss hvor forskjellige veier/tunneler e.l. man har til ulike steder, møtes. To skjermbilder som viser nether hub'en min med de nye bokstavene. S-designet fant jeg i en YT-video, E laget jeg for å etterligne designet og N og W laget jeg brukbare design for basert på størrelsen. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg må bare spørre - er det mulig å holde denne (for min del) litt overdrevne musikkpostingen i én tråd istedet for flere? Jeg opplever det ærlig talt nesten litt som spamming når det er så mye av det + i mer enn én tråd. Særlig siden dere er flere som liker/digger eldre rock, jeg hadde i hvertfall satt pris på å kunne ha én av disse trådene til kun prating. Men flertallet bestemmer selvfølgelig og hvis både Pott og Fører syns det er greit, så får det være sånn. One, two One, two, three, go Don't get angry with me I never caused you no pain I won't be angry with you But I can't see straight (yeah) It hasn't rained for a month, the river's run dry We haven't made love and I wanna know why Why you angry me? Why you angry? Please just forget about me Cancel out my name Please never write to me I love you just the same I hear a melody ringing in my brain Just keep the memories Don't have to be ashamed Don't get angry with me I'm in a desperate state I'm not angry with you Don't you spit in my face The wolf's at the door with the teeth and the claws My mouth's getting sore, I can't take anymore Why you angry with me? Why you angry? Voices keep echoing Calling out my name Hear the rain keep beating On my window pane I hear a melody ringing in my brain You can keep the memories Don't have to be ashamed Don't get angry with me Angry Angry Yeah, yeah (angry, don't be angry with me) If we go separate ways (Angry) yeah, don't get angry with me Let's go out in a blaze yeah Don't you spite in my face (Angry) oh Don't get angry with me Don't get, don't get (Angry, don't be angry with me) I'm still taking the pills and I'm off to Brazil (Angry, don't be angry with me) Please, don't be angry with me (angry, don't be angry with me) Come on Don't, don't, don't, no, no-no-no-no-no (angry, don't be angry with me) Hey ROLLING STONES SANG 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Ønsker deg fortsatt lykke til med arbeidet på huset, samt de beste ønsker til Tuss 🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå