Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt utrolig de lever da å de står på……. Jeg sitter å hører på ROLLING STONS Trur det er 5 dagen nå da ser på Michael Philip «Mick» Jagger att han orker opp å ned med henda fram å til bake han står ikke rolig da men de 2 andre Keith Richards da er min favoritt i ROLLING STONES…… Ronald David Wood, også kjent som Ron Wood, Ronnie Wood og Woody, YEAH de 3 er en til orginal tromme slageren Charles Robert Watts var sanger jeg ikke likte da begynte ROLLING STONES maraton min men nå hører hører å hører PUR DIGER ROLLING STONES 

VET @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er blods fan er ikke blods fan men er ikke så langt unna der da nå da HONØR TIL ROLLING STONES 

 

IMG_3637.jpeg

IMG_4883.png

IMG_5904.png

IMG_5905.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 timer siden):

Er helt utrolig de lever da å de står på……. Jeg sitter å hører på ROLLING STONS Trur det er 5 dagen nå da ser på Michael Philip «Mick» Jagger att han orker opp å ned med henda fram å til bake han står ikke rolig da men de 2 andre Keith Richards da er min favoritt i ROLLING STONES…… Ronald David Wood, også kjent som Ron Wood, Ronnie Wood og Woody, YEAH de 3 er en til orginal tromme slageren Charles Robert Watts var sanger jeg ikke likte da begynte ROLLING STONES maraton min men nå hører hører å hører PUR DIGER ROLLING STONES 

VET @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er blods fan er ikke blods fan men er ikke så langt unna der da nå da HONØR TIL ROLLING STONES 

 

IMG_3637.jpeg

IMG_4883.png

IMG_5904.png

IMG_5905.jpeg

 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Det er bra og høre joda hatt en fin kveld vi også ❤️ ❤️ 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godkristihimmelfartsdag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 timer siden):

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Hører på ROLLING STONES  mens jeg bygger 

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

er til @Entern

 

IMG_3637.jpeg

IMG_4883.png

 

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Ønsker dere også en godkristihimmelfartsdag ❤️❤️

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finkveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (7 timer siden):

Sorry tenkte ikke hva dag det er 👎

Jeg har surret sånn i to dager og kjenner meg forvirret. :( 

Lurer på hvor lenge Rolling Stones fortsetter. Om en av dem dør nå...fortsetter resten da, eller takker de for seg. 
Uten Mick stopper de tror jeg. :( Kan ikke se for meg han (og de andre) hoppe rundt som 95-åringer.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre - er det mulig å holde denne (for min del) litt overdrevne musikkpostingen i én tråd istedet for flere? Jeg opplever det ærlig talt nesten litt som spamming når det er så mye av det + i mer enn én tråd.

Særlig siden dere er flere som liker/digger eldre rock, jeg hadde i hvertfall satt pris på å kunne ha én av disse trådene til kun prating. Men flertallet bestemmer selvfølgelig og hvis både Pott og Fører syns det er greit, så får det være sånn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (14 minutter siden):

Jeg har surret sånn i to dager og kjenner meg forvirret. :( 

Lurer på hvor lenge Rolling Stones fortsetter. Om en av dem dør nå...fortsetter resten da, eller takker de for seg. 
Uten Mick stopper de tror jeg. :( Kan ikke se for meg han (og de andre) hoppe rundt som 95-åringer.

Cassidy Tvillingene tror at Stones hadde stoppet opp uten både Mick & Keith vi.:yes::yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (14 minutter siden):

Jeg må bare spørre - er det mulig å holde denne (for min del) litt overdrevne musikkpostingen i én tråd istedet for flere? Jeg opplever det ærlig talt nesten litt som spamming når det er så mye av det + i mer enn én tråd.

Særlig siden dere er flere som liker/digger eldre rock, jeg hadde i hvertfall satt pris på å kunne ha én av disse trådene til kun prating. Men flertallet bestemmer selvfølgelig og hvis både Pott og Fører syns det er greit, så får det være sånn.

Tusen Takk for at du sier ifra, Cassidy Tvillingene skal prøve å skjerpe oss og prøve å holde det i den ene tråden. Men vi kan bare bestemme det for oss to da.😊😊

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (16 minutter siden):

Jeg har surret sånn i to dager og kjenner meg forvirret. :( 

Lurer på hvor lenge Rolling Stones fortsetter. Om en av dem dør nå...fortsetter resten da, eller takker de for seg. 
Uten Mick stopper de tror jeg. :( Kan ikke se for meg han (og de andre) hoppe rundt som 95-åringer.

Mick jager er 80 år å keith Richards er 80 år og Ron WOOD 76 år trur Mick holder noen år til 

@N-4K0

vet prøvde begrense posting min til en del i forumet her gikk litt av med ROLLING STONES 

oyeah oyeah oyeah hører oyeah fra mick hører han sier ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Mick jager er 80 år å keith Richards er 80 år og Ron WOOD 76 år trur Mick holder noen år til 

@N-4K0

vet prøvde begrense posting min til en del i forumet her gikk litt av med ROLLING STONES 

oyeah oyeah oyeah hører oyeah fra mick hører han sier ❤️❤️

Cassidy Tvillingene har et forslag: Vi tenker at du kan poste musikk og Lego her inne, og så kan vi holde oss til prat i den andre chattetråden: Hva tenker du om det??♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...