Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai MR SPEED skrev (På 2.5.2024 den 10:34 PM): Yes yes @Maskinfører Yes Yes @MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai God mandagskveld alle sammen 😊 Spesiell hilsen til @Maskinfører og alle pusekattene hans, både levende og døde ❤️😊😻🐶🥰 Jeg er helt enig med @Sviskepott om at alle sjeler samles og møtes, med mindre de har blitt født nå ny og fått seg en ny kropp. I såfall tror jeg det er er slags "blueprint" av de gamle som hilser, eller har lagt igjen en hilsen til de nyankomne 🍀☘️❤️😃🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): God mandagskveld alle sammen 😊 Spesiell hilsen til @Maskinfører og alle pusekattene hans, både levende og døde ❤️😊😻🐶🥰 Jeg er helt enig med @Sviskepott om at alle sjeler samles og møtes, med mindre de har blitt født nå ny og fått seg en ny kropp. I såfall tror jeg det er er slags "blueprint" av de gamle som hilser, eller har lagt igjen en hilsen til de nyankomne 🍀☘️❤️😃🐶🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ ❤️❤️finmandagskveld Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk, vi håper dere har har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): God mandagskveld alle sammen 😊 Spesiell hilsen til @Maskinfører og alle pusekattene hans, både levende og døde ❤️😊😻🐶🥰 Jeg er helt enig med @Sviskepott om at alle sjeler samles og møtes, med mindre de har blitt født nå ny og fått seg en ny kropp. I såfall tror jeg det er er slags "blueprint" av de gamle som hilser, eller har lagt igjen en hilsen til de nyankomne 🍀☘️❤️😃🐶🥰 God Mandagskveld @Trippelure ❤️😊😻🐶🥰 ja Tuss og Tassen hilser tilbake til deg og Alfred sjelene samles det er snikkert og twist og visst ja det tror jeg også 🍀☘️❤️😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): God Mandagskveld @Trippelure ❤️😊😻🐶🥰 ja Tuss og Tassen hilser tilbake til deg og Alfred sjelene samles det er snikkert og twist og visst ja det tror jeg også 🍀☘️❤️😃🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻🐶🥰 Da er vi helt enige 😃 Enighetsgjengen 🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻🐶🥰 Da er vi helt enige 😃 Enighetsgjengen 🥳 Ja vi koser oss skal snart ut og se på Snøfreser,n rusta dønn den motoren 🍀☘️😊😻🐶🥰 ja det er vi enighetsgjengen 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Maskinfører skrev (18 minutter siden): ❤️❤️finmandagskveld Trippelure skrev (16 minutter siden): Tusen❤️takk, vi håper dere har har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at dere også koser dere i kveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at dere også koser dere i kveld.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere koser dere💚💚 vi koser oss også. Selvom vi har litt vårrengjøring. Dvs jeg har, Alfred er ikke spesiellt hjelpsom selvom mye av støvet og møkka kommet fra han 🤣🤣🤣🐶🥰 Maskinfører skrev (37 minutter siden): Ja vi koser oss skal snart ut og se på Snøfreser,n rusta dønn den motoren 🍀☘️😊😻🐶🥰 ja det er vi enighetsgjengen 🍀☘️😊😻🐶🥰 Du klarer nok å fikse den, selvom den er rusta dønn 🍀☘️😃😻🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er koselig å høre at dere koser dere💚💚 vi koser oss også. Selvom vi har litt vårrengjøring. Dvs jeg har, Alfred er ikke spesiellt hjelpsom selvom mye av støvet og møkka kommet fra han 🤣🤣🤣🐶🥰 Du klarer nok å fikse den, selvom den er rusta dønn 🍀☘️😃😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at dere koser dere.♥️♥️ Helt enig, det er koselig å kose seg og enda mer koselig å vite at gode venner også koser seg 💚💚🐶🥰 Kul ryddevaskemusikk 😍🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig, det er koselig å kose seg og enda mer koselig å vite at gode venner også koser seg 💚💚🐶🥰 Kul ryddevaskemusikk 😍🥳 Cassidy Tvillingene Megadigger A-Ha.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Megadigger A-Ha.♥️♥️ SuperMegaDiggerEnig 🥳😎👍😘👌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): SuperMegaDiggerEnig 🥳😎👍😘👌 Cassidy Tvillingene er Megaenige. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at dere også koser dere i kveld.♥️♥️ Det er bra og høre ja det gjorde vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå